ورود و رفع وابستگی به دستور کار کره زمین

تیتر20- علی زهرودی از خطر بزرگ پایان دادن به وابستگی و رسیدن به خودکفایی خبر داد و گفت: خودکفایی با مهندسی معکوس گره خورده است و زمانی محقق می شود که مدیریت ریسک از بومی سازی حمایت و حمایت کند.

وی از خودکفایی 90 درصدی گهر زمین در تولید قطعات کارخانه های کنسانتره و گندله خبر داد و گفت: ابتدا نیاز ماشین آلات و قطعات را بررسی کردیم سپس به روش معکوس تولید آنها را آغاز کردیم و به دنبال ورود جدید هستیم. مناطق.” وی با تاکید بر اینکه مهندسی معکوس به یک شاخص برای گوهر زمین به عنوان یک شرکت معدنی تبدیل شده است، گفت: در بین تمامی شرکت های معدنی، شرکت زمین دارای بخش مهندسی قوی است و محصولات این گروه این ادعا را دارند.زهرودی برخی از ماشین آلات تولیدی این اداره را تشریح کرد. مهندس گهرزمین به عنوان مهندسی معکوس گفت: یکی از دستگاه هایی که تولید کردیم دستگاه غلتکی فشار قوی است که آن را خرد می کند. سنگ آهن انجام می دهد. وی به تشریح عملکرد دستگاه غلتکی فشار قوی پرداخت و گفت: سنگ آهن به اندازه حدود پنج سانتی متر وارد این دستگاه می شود و یک سنگ شش میلی متری از آن خارج می شود.

معاون مهندسی شرکت آهن و فولاد «گهر زمین» نمونه اصلی دستگاه غلتکی فشار قوی را آلمانی دانست و گفت: این دستگاه با مشکل مواجه شد که به قطعه ای نیاز داریم و می خواستیم آن را از شرکت آلمانی یا خارجی خریداری کنیم. شرکت ها اما جزییات ندادند و شرط گذاشتند که همه دستگاه ها را بخریم. زمانی که با این مشکل مواجه شدیم شروع به تولید تمامی قطعات این خودرو کردیم.وی با یادآوری اینکه تولید قطعات را از قطعه کوچک 10 دلاری آغاز کردیم، گفت: اکنون توانسته ایم تمامی قطعات اصلی این خودرو را تولید کنیم. به صورت محلی انجام دادن و تبدیل شدن زهرودی یکی دیگر از دستگاه های بومی سازی شده با مهندسی معکوس را Stackery Climber اعلام کرد و گفت: چندین میلیارد دلار برای خرید Stackery Climber در خارج از کشور هزینه شد و شرکت های مختلفی نسخه خارجی این دستگاه را خریداری کردند اما با توجه به دقت مدیریت گهرزمین. تیمی که برای بومی سازی داشت، وارد مهندسی معکوس این دستگاه شدیم و موفق به بومی سازی این دستگاه شدیم که هشت میلیون یورو هزینه دارد.

وی با اعلام اینکه نمونه اولیه استاکر ساخت گهر زمین در این شرکت نصب شده و مانند یک دستگاه اروپایی بدون هیچ مشکلی کار می کند، گفت: تولید دستگاه برای کل تیم مهندسی گهر زمین باعث افتخار است. . بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز مانند مدل خارجی کار می کند.

قائم مقام شرکت مهندسی گهر زمین از دیگر گام های بزرگ در این شرکت خبر داد و گفت: اقدامات انجام شده در گروه مهندسی گهر زمین بسیار بزرگ و چشمگیر بود، نمونه ای دیگر در حوزه گیربکس. گفت: با توجه به مشکلات و معضلاتی که در خرید قطعات داشتیم، گهرزمین به بحث کاهنده ها پیوست و با همکاری ادارات داخلی موفق به تولید 90 درصد کاهنده های لازم شدند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون بحث آماده سازی قطعات را پشت سر گذاشته ایم، گفت: تمام دنیا به تولید ماشین ابزار نگاه می کنند و ما در نظر داریم با روند برنامه ریزی شده تمامی ماشین آلات مورد نیاز بنگاه را تولید کنیم.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما