مرتضی پورعلیگنجی در روزی جدید دلیل شکست پرسپولیس مقابل نصر را فاش کرد.

مرتضی پورعلیگنجی درباره وضعیت پرسپولیس در هفته های اخیر صحبت کرد. وی در ابتدای صحبت های خود به شکست «پرسپولیس» مقابل نصر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: این دیدار یک دیدار تاریخی بود چرا که نصر ستاره های بزرگی داشت. لذت بازی با این ستاره ها دل ما را هم پر کرد اما نتیجه آن چیزی که می خواستیم نشد و هواداران را مثل ما ناراحت کرد. این شکست ناامید کننده بود و شرمنده بودیم که بازی در شرایطی برگزار شد که هواداران نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

اگر بازی با تماشاگر برگزار می شد، تماشاگران به اندازه سه استادیوم بودند

وی افزود: اگر بازی مقابل النصر با تماشاگر برگزار می شد، رونالدو برای اولین بار در آسیا تماشاگران بسیار پرشوری را می دید. اگر بازی با تماشاگر برگزار می شد، تعداد تماشاگران از سه ورزشگاه به ورزشگاه می رسید تا بازی را از نزدیک ببینند. من را به عنوان یک بازیکن در نظر بگیرید و هر مربی و انسان روی کره زمین می خواهد رونالدو را از نزدیک ببیند. ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم. الگوی من در زندگی ورزشی رونالدو است، اما اینقدر ندیده ایم و تجربه نکرده ایم و آنقدر بی تجربه هستیم، مثل اینکه نمی دانیم چگونه از او استقبال کنیم. آن را از من به عنوان یک گیمر به طرفداری که برای اتوبوس می دود، ببرید، که شامل من می شود.

قبل از بازی مقابل نصر شکست خوردیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تمام هیجان فوتبال کشور به سمت رونالدو بود و پرسپولیس که 40 میلیون هوادار دارد و از نظر هوادار در دنیا بی نظیر است، فراموش شد. بنابراین فکر می کنم بازی با النصر را قبل از بازی به خاطر اتفاقاتی باختیم. از طرفی شرایط زمین خیلی خوب نبود. زمین مناسب در فوتبال عادی است، اما متأسفانه در حال حاضر در مورد ما اینطور نیست. خیلی ها در دنیا این بازی را تماشا می کردند اما شرایط این بود که ما باختیم.

یکی از بهترین بازی‌های دوران فوتبالم مقابل الدحیل بود

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: بعد از شکست با النصر تحت فشار بودیم و اعتماد تیم زیر سوال رفت اما با آمادگی ای که کادر فنی برای بازی با الزیل در نظر گرفته بود. ما سعی کردیم تا با قدرت این تیم قطری بازی کنیم.” بیایید این کار را انجام دهیم تا برنده شویم. به هر حال کیفیت زمین به ما کمک کرد که تیم خوبی داشته باشیم. بهترین بازی های تیمی که در دوران فوتبالم دیدم بازی ما واقعا جالب بود چون همه کار خود را به خوبی انجام دادند ما ماهیت واقعی پرسپولیس را در این بازی نشان دادیم که با شجاعت و تکنیک و قدرت و کار به میدان آمدیم ما خودمان را نشان دادیم تیم

اگر امکانات کشورهای دیگر را داشتیم، بازیکنان بیشتری در اروپا حضور داشتند

پورعلیگنجی ادامه داد: اگر شرایط و شرایط کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتیم قطعا می توانستیم بازیکنان زیادی در اروپا داشته باشیم اما متاسفانه این شرایط را نداریم. امیدوارم با این اعتماد به نفس و تیمی بودن بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم و نماینده خوبی برای کشور باشیم.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما