طرح حمایت بانک تجارت فرصتی برای برنامه ریزی اقتصادی است

عنوان 20 – تامین مالی و استفاده بهینه از منابعی که در اختیار داریم دغدغه بسیاری از امروز است. اخذ وام با بهره و کارمزد کم، به عنوان مثال، وام 4 درصد، وام 8 درصد، وام 14 درصد و به طور کلی تسهیلات ارزان می تواند در تصمیم گیری های اقتصادی مانند خرید کالاهای پرتقاضا یا راه اندازی یک وام بسیار مفید باشد. کسب و کار. کسب و کار کوچک بانک تجارت در طرح حامی به شما این امکان را می دهد که منابعی را که در حال حاضر دارید دو برابر کنید اما برای اجرای طرح مورد نظر و تحویل آن کافی نیست.

در طرح اسپانسری، صرفه جویی در تسهیلات شما با گذراندن دوره های مختلف و با قیمت های متفاوت، تسهیلات ارزان قیمت تا سقف 200 میلیون تومان را در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان مثال، اگر به مدت شش ماه در بانک تجارت سپرده گذاری کنید، از 40، 46 تا 72 درصد، می توانید وام قرض الحسنه 4 درصد یا وام مرابحه 8 درصد با بازپرداخت 18، 16 و 12 دریافت کنید. ماه‌های بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با همان دوره سپرده، 14 درصد سود بین 65، 80 درصد یا 100 درصد سپرده خود را دریافت کنید. اکنون سرمایه شما دو برابر شده و به راحتی می توانید طرح اقتصادی خود را اجرا کنید.

شما می توانید از این طرح برای کمک به اعضای خانواده یا دوستان و همکاران خود استفاده کنید و خیال خود را بابت پس گرفتن پول، یافتن ضامن و … راحت کنید و نگران مواجه شدن و تاخیر در پرداخت اقساط نباشید.

جدول طرح اسپانسر پر از گزینه های مختلف است. هم کسانی که می خواهند نرخ بهره بالاتری بپردازند و در ازای آن وام بیشتری بگیرند و هم کسانی که به دنبال نرخ بازپرداخت 4 درصد هستند را راضی خواهد کرد.

گزینه های ارزان، نرخ کارمزد پایین، امکان اخذ وام با سود کم مانند وام 8 و 14 درصد و امکان اخذ وام خانوار تا سقف دو میلیارد ریال مرابحه و 500 میلیون ریال قرزادالحسنه است. از جمله مزیت های ارزشمند طرح حمایتی بانک تجارت است.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما