انتشار سوابق فعالیت واردکنندگان و شرکت های بزرگ

تیتر20- محمدی رضوانی فر در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی و ردیاب اشعه ایکس گمرکات کشور گفت: از ماه های گذشته با کمک وزارت اقتصاد زمان پاسخگویی اخبار مختلف را تست کرده ایم. دستگاه ها به درخواست های گمرک و سه دستگاه از چهار دستگاه اصلی به طور متوسط ​​در کمتر از سه روز رسید. این ترکیب دستگاه های ذخیره سازی در ترخیص کالا نشان دهنده تداوم افزایش سرعت تکمیل تشریفات گمرکی است.

وی افزود: تحولات اقتصادی برای فعالان اقتصادی قابل پیش بینی است و یکی از عوامل جلوگیری از انتشار چرخه های متعدد است که امسال کاهش یافته است. به عنوان مثال در سال گذشته 178 دفترچه عملیاتی صادر شد که امسال به 100 دفترچه رسید و اکنون روند صدور دستورالعمل تغییر کرده است.

رئیس گمرک ادامه داد: سامانه جدید گمرک راه اندازی شده و به زودی معرفی می شود و در مهرماه انجام می شود که جزء مهمی از پازل هوشمند گمرک است.

رضوانی فر با بیان اینکه از هفته آینده گزارش فعالیت شرکت های بزرگ را اعلام می کنیم، گفت: باید دید مراحل شرکت های مختلف چقدر طول می کشد و صاحبان کالا چقدر در تاخیر در معامله کالاهای خود مقصر هستند. . زیرا برخی از واردکنندگان طی چند روز مراحل اداری ترخیص کالای خود را به پایان رسانده اند، اما به دلیل افزایش قیمت و یا دلایل دیگر از تکمیل مراحل خودداری می کنند.

وی درباره ردیاب ها توضیح داد که دو قسمت دارند: یکی ردیاب بار و کانتینر و دومی ردیاب پالت و چمدان. البته در زمینه استفاده و استفاده از دتکتورها از ظرفیت های تولید داخل استفاده خواهیم کرد./ایسنا

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما