بازار نفت منتظر تصمیمات اقتصادی بانک های مرکزی جهان است

تیتر 20- به گزارش خبرگزاری رویترز، امروز در آستانه نشست بانک های مرکزی جهان از جمله بانک مرکزی آمریکا، امروز قیمت نفت در بازارهای آسیایی افزایش یافت در حالی که بازار از آخرین تحولات درگیری بین رژیم صهیونیستی و حماس.

هر بشکه نفت برنت با قیمت 87.41 دلار و هر بشکه نفت خام آمریکا با 7 سنت افزایش 81.09 دلار فروخته شد.

قیمت نفت روز سه شنبه بیش از یک درصد کاهش یافت.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار، گفت: قیمت نفت خام در آستانه انتشار اطلاعات مهم اقتصادی از سوی وزارت خزانه داری آمریکا و تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال رزرو تقریباً ثابت مانده است.

بر اساس آمار شرکت آمریکایی پترولیوم، ذخایر نفت خام آمریکا در هفته گذشته 1.3 میلیون بشکه افزایش یافت در حالی که ذخایر سوخت 360 هزار بشکه کاهش یافت. ذخایر فرآورده های نفتی حدود 2.5 میلیون بشکه کاهش یافت.

افزایش نرخ بهره با هدف مهار تورم می تواند رشد اقتصادی و در نتیجه تقاضا برای نفت را کاهش دهد، در حالی که کاهش نرخ بهره می تواند مصرف نفت را افزایش دهد.

بر اساس نظرسنجی Fedwatch CME، انتظار می رود فدرال رزرو نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد.

از سوی دیگر، داده‌های یورو استات نشان داد که تورم منطقه یورو در ماه اکتبر به کمترین میزان در دو سال گذشته رسید و از 4.3 درصد در سپتامبر به 2.9 درصد کاهش یافت و از انتظارات بانک مرکزی اروپا برای افزایش ندادن نرخ بهره پیشی گرفت. . به زودی.

نشست بانک مرکزی انگلیس نیز روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

یک نظرسنجی خصوصی در روز چهارشنبه نشان داد که فعالیت تجاری در چین نیز در ماه اکتبر به طور غیرمنتظره ای کاهش یافت که به داده های رسمی تاسف بار دیروز افزود و بهبود شکننده اقتصادی در آغاز سه ماهه چهارم را مورد تردید قرار داد. چین بزرگترین واردکننده نفت در جهان است.

تحلیلگران گلدمن ساکس پیش بینی کردند که با کاهش اندک موجودی انبارها، قیمت نفت برنت تا ژوئن سال آینده به 100 دلار در هر بشکه خواهد رسید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما