دیدار دوستانه پیشکسوتان «پرسپولیس» و «استگل» با تیم «سایپایدک» برگزار شد.

عنوان 20- در این جلسه با حضور حسین شهریاری و حسین حبیری اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، حسنی روشن، حسین فرقی، سعید عزیزیان، محمودی شدچی، علی ریزو منصوریان، سهراب عزیری، اسماعیل حلولی، هادی. شکوری، محسن ربیحه، محمد انصاری، مهدی امیرآبادی، علی ریزو نیکبخت واحدی و شپیتیم ارفی، تیم ملی فوتبال پرسپولیس و استقلال به مصاف تیم فوتبال سایپایدک رفتند که این دیدار با برتری تیم ملی پرسپولیس و استقلال به پایان رسید.

پیش از آغاز این دوره از مسابقات مجتبی معظمی مدیر کل سایپا دیک در سخنانی با اشاره به نقش مهم ورزش در سلامتی و انرژی فردی و تاثیر آن بر ابعاد مختلف زندگی گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا نیازمند ویژه است. توجه به منظور داشتن تیمی پرنشاط و پرشور برای فعالیت های ورزشی کارکنان و آماده سازی زمین های بازی آن.

وی در ادامه بیان کرد: کارکنان ثروت واقعی سازمان هستند و برای رشد و پرورش این دارایی ها باید به سلامت جسم و روان آنها توجه ویژه ای شود. در این راستا یکی از برنامه های مهم ما برای رسیدن به اهدافمان توجه ویژه به نیروی انسانی و خانواده آنهاست.

مدیرکل سایپایدک افزود: دستاوردهای اخیر سازمان از جمله کسب مقام اول خدمات پس از فروش و دریافت گواهینامه شرکت نوآور یادگیری با همت و تلاش همه کارکنان و بهره وری حاصل شده است. برای حفظ این روند و دستیابی به موفقیت بیشتر، باید تعداد کارکنان افزایش یابد.

معظمی نقش ورزش را در افزایش بهره وری کارکنان مهم دانست و گفت: ورزش و تمرینات بدنی مقدمه فعالیت های ذهنی و اساس نوآوری و خلاقیت است. بر اساس این رویکرد، سایپایدک یکی از شرکت های فعال در عرصه ورزش کارگری، دارای عناوین و نشان قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی است و این روحیه قهرمانی در عرصه کار و خدمت به مشتریان گروه خودروسازی سایپا گسترش می یابد. . .

در ادامه این مراسم حسین فرقی مربی و پیشکسوت فوتبال به اهمیت اخلاق در ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت: رویکرد و توجه دستگاه هایی مانند سایپایدک به ورزش مایه مباهات است. بسیاری از استعدادهای ورزشی ما در چنین سازمان هایی به بلوغ رسیده اند و این فرهنگ باید به همه اقشار جامعه سرایت کند چرا که اگر ورزش و اخلاق ورزشی در همه اقشار وارد شود جامعه ای سالم و آباد خواهیم داشت.

در ادامه این مراسم با اهدای گل و لوح سپاس از زحمات پیشکسوتان فوتبال در راستای برگزاری مسابقات قهرمانی و پرورش استعدادهای ورزشی قدردانی شد./سایپا نیوز

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما