حمله نماینده پرسپولیس در این روز جدید استقلال

حسین بادامکی در رابطه با اظهارات سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: متاسفانه اینطور به نظر می رسد. در فوتبال ایران وقتی فقط حرف است و عمل نمی شود، هیچ دیواری کوتاهتر از دیوار پرسپولیس نیست، پرسپولیس فقط یک تیم یا باشگاه نیست. ده ها میلیون هوادار دارد و وقتی با مطالب دروغ به پرسپولیس حمله می کنید واقعا به تعداد زیادی از مردم ایران حمله کرده اید. این به این معنا نیست که هیچکس در مورد پرسپولیس صحبت نکند، بلکه آنچه می گوییم باید اصولی و منطقی باشد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به آنچه در این برنامه مطرح شد، باشگاه پرسپولیس اشتباه کرد و آن همکاری با تیم امید بود. پرسپولیس تاوان این همکاری را داد و همچنان مورد حمله قرار دارد. سکوت فدراسیون فوتبال در قبال بیانیه لغو شده پیامی برای باشگاه ها و تیم ها خواهد داشت. اگر با فدراسیون و تیم های ملی همکاری نکنید یک مشکل دارید و اگر همکاری کنید هزار و یک مشکل دارید. اگر همکاری نکنید و فوتبالیست را به تیم ملی ندهید انتقاد می کنید.

حسین بادامکی اظهار داشت: هزینه انتقال این بازیکنان را «پرسپولیس» پرداخت کرد. هزینه سخت تر این بود که یاسین سلمانی زیر این فشارها سانتر داد. بازیکنی که در برنامه های سرمربی تیم ما جایگاه ویژه ای داشت و یکی از خریدهای استراتژیک باشگاه بود. پرسپولیس این قیمت را برای همکاری به فدراسیون و تیم ملی داد. نتیجه این می شود که بازیکن ارزشمندی در اختیار ندارد و این موضوع بر امتیاز او در لیگ برتر و همچنین عملکردش در لیگ قهرمانان تاثیر می گذارد. این برخورد با پرسپولیس کاملا ناعادلانه است. طبیعتا از فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج انتظار داریم پس از این اظهارات در جهت اعاده آبروی پرسپولیس اقدام کنند.

حسین بادامکی گفت: من برای آقای عنواتی به عنوان یکی از اعضای جامعه فوتبال احترام قائل هستم اما رفتار ایشان نسبت به پرسپولیس، هواداران و حتی تیم ملی محترمانه نبود. احترام برای ملی پوشان این بود که امروز در جایگاه سرمربی تیم ملی صحبت کردند نه در جایگاه بازیکن سابق و هوادار تیم رقیب پرسپولیس. باید از این باشگاه و تیم و عواملش به خاطر همکاری با تیم ملی تمجید کرد و بعد از تیمی که بازیکنانش را نداد باید کاملا دفاع کرد؟ می گویند تیم بازی آسیایی داشت! پرسپولیس نداشت؟ یکی از تیم ها از خدا خواست که به آنها بازیکن بدهد تا بازی هایشان الان در لیگ برگزار نشود تا بحرانی نشود.

وی گفت: من در آن زمان سرمربی پرسپولیس نبودم اما خوب می دانم که یحیی گل محمدی پس از مصدومیت در بازی با نصر در شرایط سختی قرار گرفت و با وجود این بازیکنان را به تیم ملی داد. و این بازیکنان هم در ازبکستان هستند و هم در چین بازی کردند. در این بین سرمربی تیم حتی بابت همه ناکامی ها عذرخواهی هم نکرد. تناقضات گفته ها و اتفاقات همه چیز را برای جامعه فوتبال روشن می کند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما