کاشت مو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

حدودا از ۶ تا ۹ ماه پس از پیوند مو طبیعی باید ۶۰ درصد موها رشد کرده باشند؛ اما بیشتر افراد از ۸ تا ۱۲ ماه شاهد رشد مجدد موهای خود هستند. در طی این دوران برای افزایش سرعت رشد موها پس از کاشت مو، پزشکان داروهای مختلفی از قبیل داروهای خوراکی، شامپوهای مخصوص یا تونیک برای افزایش سرعت رشد مو پیشنهاد می کنند که می تواند کمک کننده باشد. جدیدترین و به روزترین تکنیک کاشت گرافت های مو در محل طاسی با استفاده از دستگاه ایمپلنتر را کاشت مو به روش میکروفیت یا MicroFIT می نامند. در نتیجه تمام گرافت های کاشته شده در این روش رشد می کنند و بالاترین تراکم کاشت مو طبیعی حاصل می گردد.

پس انتخاب بهترین دکتر و جدیدترین متد کاشت مو اهمیت زیادی در نتیجه نهایی و رضایت شما دارد. این روش از کاشت مو یکی دیگر از روش‌های جدید برای کاشت است که در آن از ابزارهای پیشرفته‌تری برای برداشت فولیکول‌های مناسب استفاده می‌شود. این روش نیز در مرحله کاشتن گرافت‌ها  در ناحیه دریافت کننده با سایر تکنیک‌ها متفاوت می‌باشد.

کاشت مو به روش SUT بهترین روش کاشت مو می باشد چرا که در این روش کاشت مو به صورت طبیعی صورت گرفته و باعث ایجاد خط رویش طبیعی در فرد می شود و امکان تشخیص محل کاشت را سخت می کند.

اکثر افراد در طول این نوع جراحی با بی‌حسی موضعی بیدار هستند. لازم به ذکر است که در این نوع روش کاشت موها اکثر افراد نتایج جراحی را در ۶ تا ۹ ماه آینده می‌بینند اما برخی افراد باید یک سال صبر کنند تا نتیجه‌ی مدنظر را به دست آورند. برای اطلاع از بهترین روش کاشت مو باید ابتدا بهترین متخصص کاشت مو را بیابید و سپس برای مشاوره اقدام کنید.

۲. بهترین فصل کاشت مو چه زمانی است؟

در زمان جراحی و قبل از عمل، ابتدا تکنسین‌ها موهای برداشته شده را آماده می‌سازند و پزشک متخصص سر را برای عمل پیوند نیز آماده می‌کند و در نهایت پس از کاشت مو با تراکم بالا پوست سر پانسمان می‌شود و بیمار مرخص می‌گردد. در روش کاشت مو FIT (غیر جراحی) از هیچگونه برش جراحی استفاده نمی شود بلکه واحدهای فولیکولی به صورت تک تک با تجهیزات ظریف و خاصی برداشته می شوند. این فولیکول ها از بانک موی پشت سر و یا کناره گوش ها برداشت می گردند. فولیکول های نواحی پشت سر و کناره گوش ها تحت تاثیر تغییرات هورمونی قرار ندارند.

از همین‌رو بسیار مهم است که پزشک متخصص، علامت طراحی شده را در آینه و از پشت سر بررسی کند و تایید نهایی بیمار را بگیرد.

ولی به گفته متخصصان پوست متخصص در زمینه ریزش مو و ترمیم مو هر دو روش در حال حاضر استفاده می‌شوند. افراد جوانی که کمتر از ۲۵ سال سن دارند، به این دلیل که طرح ریزش موی آن‌ها معلوم نیست کاندید خوبی برای این عمل نیستند؛ مگر در موارد استثنایی. افرادی که در پشت سر یا کناره سر موی کافی ندارند هم کاندیدای خوبی برای این عمل نیستند.

به همین دلیل، مهارت تیم پزشکی برای انجام کاشت به طور مضاعفی مهم است. باید توجه ویژه ای به مراقبت های بعد از کاشت مو داشته باشید در غیر این صورت ممکن است منجر به تخریب کاشت شود. در این روش، باید موها کوتاه شده باشند تا پیوند فولیکول به راحتی انجام شود.

در صورت مشاهده هر یک از عوارض جانبی گفته شده و یا عوارض جانبی دیگر، به پزشک خود اطلاع دهید. عمل زیبایی look here همانند سایر جراحی های موجود نوعی جراحی بوده در نتیجه می تواند عوارض جانبی همانند عفونت و خونریزی داشته باشد همچنین امکان مشاهده انواع زخم ها، اسکارها و رشد غیرطبیعی موها وجود خواهد داشت. کاشت مو میکروفیت به دلیل تفاوت های بنیادی که با سایر روش های کاشت مو دارد، کاشت پرهزینه و گرانقیمتی بوده و به طبع نتیجه کاملا متفاوتی با سایر روش ها نیز خواهد داشت. برای تعیین هزینه کاشت مو به روش میکروفیت میتوانید با مشاورین مرکز تهران بیوتی از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشد.

کاشت موی طبیعی روشی است که در آن از موهای موجود بر روی سر برداشت می‏ کنند و به نواحی بی مو انتقال می ‏دهند.

شپش سر، شوره و… از بیماری‌هایی است که پوست سر را درگیر کرده و فولیکول‌های مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کاشت مو به روش Super FUE

شناخت بهترین سن برای کاشت مو می‌تواند شانس موفقیت در کاشت را افزایش دهد. زمانی که بدون بررسی علل ریزش مو تصمیم به کاشت مو در سنین زیر 25 سال می‌گیرید؛ باید ریسک از دست رفتن موهای بانک مو در محل جدید کاشت را به جان بخرید.

در واقع در بعضی از افراد بخشی از فولیکول‌های مو در بخش جدید سر شروع به فعالیت نکرده، هیچ موی جدیدی در آن رشد نکرده و به اصطلاح می‌میرند.

با سلام.ممنون از اعتماد و حسن نیت شما به مجموعه کاشت مو تهران بیوتی سنتر.هدف ما چیزی جز رضایت متقاضیان نبوده و همواره در تلاش برای ارائه برترین خدمات هستیم. با سلام، انجام کاشت مو در صورت انتخاب کلینیک معتبر و انجام این روش به صورت کاملا بهداشتی با هیچگونه عفونت و عارضه ای همراه نخواهد بود.

اما به طور کلی اگر پزشک در کار خود مهارت داشته باشد و همچنین از داروهای بی حسی مناسب استفاده کند، این عمل بدون درد یا با درد کم و قابل تحمل انجام خواهد شد. بسیاری از این عوارض با دقت در انتخاب کلینیک کاشت مو و همچنین انتخاب بهترین متخصص کاشت مو قابل پیشگیری است. به دلیل حساسیت این جراحی، هزینه کاشت مو به روش FIT نسبت به سایر روش ها بیشتر است.

هزینه کاشت مو و روش انتخاب شده، کاملا به شرایط هر فرد بستگی دارد و ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی، هزینه کاشت مو در کلینیک آنیل 10 – 15 میلیون تومان می باشد. در هر یک از موارد بالا استفاده از کاشت مو می‌تواند به حل مشکل بسیار کمک کند. البته این مورد را در نظر داشته باشید که سبک زندگی نیز در نتیجه این کار موثر می‌باشد.

برای نمونه افرادی که رژیم غذایی مناسب داشته، به طور مرتب ورزش می‌کنند و همچنین از استرس به دور هستند، می توانند نتیجه مطلوب تری را انتظار داشته باشند. اگر چه تعداد پیوندهای مورد نیاز تنها با کاشت مو به روش FUT یا FUE قابل انجام نیست، کاشت مو به روش ترکیبی این کار را انجام می‌دهد. تکنیک ترکیبی ارائه استخراج بیش از 4000 پیوند فولیکولار را ارائه می‌دهد؛ بنابراین تکنیک خوبی برای انجام کاشت مو در موارد خاص است.

انواع روش های کاشت موی سر

به یاد داشته باشید که نمی توان یک قیمت دقیق برای عمل های زیبایی در نظر گرفت زیرا با توجه به فاکتورهای ذکر شده قیمت ها متغیر خواهد بود. همچنین به این نکته نیز توجه نمایید که قیمت بیشتر یک پزشک و کلینیک دلیلی بر ماهر بودن آن پزشک نخواهد بود پس تا حد امکان درباره انتخاب پزشک متخصص کاشت مو تحقیق کافی انجام دهید.

  • اگر قصد انجام کاشت مو به شیوه fue را دارید، باید به دکتر پوست و مو مراجعه کنید.
  • ما در کلینیک آفرینش برای این افراد تدبیری اندیشیده‌ایم، به همین خاطر کلینیک آفرینش اقدام به کاشت مو به صورت اقساطی نموده است.
  • پیش از انجام کاشت مو در کلینیک آنیل، جلساتی جهت مشاوره و معاینه برگزار می‌شود تا متخصص از وضعیت سلامت فرد، کیفیت بانک موی او، دلایل ریزش و انتظارات متقاضی مطلع شود.
  • در حالت کلی دو نوع روش برای پیوند مو وجود دارد که شامل پیوند موی اسلیت گرافت (slit grafts) و میکروگرافت (micrografts) می‌شود.

برای مت.جه شدن این موضوع باید برخی عوامل در نظر گرفته شوند تا بتوان تصمیم درستی در این زمینه گرفت. روش کاشت مو میکروگرافت، بعنوان جدیدترین روش در کشورمان ایران و در جهان شناخته می شود. برای اجرای این روش از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود و به همین علت سرعت انجام کار بالاتر،همچنین ظرافت و دقت بالایی بکار می‌رود.

این روش مشابه روش های دیگر بود با این تفاوت که در این تکنیک کاشت موی سر، از نواحی دیگر بدن موها کنده و به نواحی از سر که دچار طاسی یا ریزش مو شده بودند، پیوند زده می شد. پس از اینکه تصمیم به کاشت مو گرفتید، پزشک سر شما را معاینه می‌کند.

به دلیل ماهیت سرپایی آن و با رعایت احتیاط ‏های لازم احتمال بروز عفونت در آن تقریباً صفر است. اگر کم پشتی موهای سر شما در زیـر نـور معمولی، سفیدی پوست سر را از لابه‏ لای موها به میزان زیادی نشان می دهد. کاشت مو برای پوست سر و موهای اطراف آسیب زا است و ممکن است باعث ریزش موقت موهای جدید و موهای موجود شوند که به عنوان ریزش مو بر اثر شوک شناخته می شود.

کاشت مو

این بخش از پوست سر شما به عنوان منبعی برای کاشت مو عمل می‌کند.

مراقبت‌هایی همچون عدم مصرف دخانیات، قطع مصرف داروهای ضدالتهاب و انعقاد خون و عدم مصرف مشروبات الکلی از جمله مهم‌ترین کارهایی است که شما باید انجام دهید. افرادی که به علت محکم بستن موهای خود دچار طاسی کششی شده‌اند. بنابراین در این بخش ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنید.

میکرو اف آی تی (Micro FIT) یا MFIT جدیدترین روش کاشت مو در ایران است که تقریبا مشابه روش FIT  است و سه مرحله­‌ی اساسی دارد. برداشت واحدهای فولیکولی، آماده سازی آن­ها و کاشت گرافت‌­ها.

۵. در چه سنی می‌توان کاشت مو را انجام داد؟

اکثر اوقات افرادی که تحت درمان کاشت مو قرار می‌گیرند فکر می‌کنند که از همان روز اول می‌توانند به زندگی معمول خود بازگردند. پس از کاشت مو، فولیکول‌های مو ساختار بسیار حساس و شکننده‌ای دارند؛ بنابراین مراقبت و محافظت دقیق مورد نیاز است.

مورد دیگری که باید به آن توجه شود این است که، مردانی که دارای ریزش مو می باشند، تنها می توانند از قسمت پشت سر به عنوان ناحیه اهدا کننده برای پیوند استفاده کند. این در حالی است که اگر زنان دارای الگوی ریزش مو مردانه نباشند، می توانند از ناحیه فرق سر نیز به عنوان ناحیه اهدا کننده برای پیوند استفاده کند. در صورت مشاهده علائم عفونت باید به متخصص پوست و مو اطلاع دهید. جراحی کاشت مو به روش FUE عمل کم تهاجمی بوده و معمولا تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

کاشت مو

گرافت مو شامل یک تا چهار تار مو به همراه فولیکول‌های مو، مقداری بافت‌ همبند، غدد چربی، عضله و یک شبکه عصبی عروقی است. تخمین نتیجه کار در این عمل بر اساس تعداد گرافت‌های کاشته شده انجام می‌شود.

کاشت مو

برای افرادی که مقدار زیادی از موهای خود را از دست داده اند و امکان استفاده از بانک مو را ندارند، راهی جز کاشت مو به روش HRT (اچ آر تی) نمی ماند.

رشد موها طبیعی و دائمی می‌باشد زیرا فولیکول سالم مو به محل طاس سر پیوند زده شده است. روش کاشت مو و انتخاب بهترین پزشک یا تکنسین برای کاشت اهمیت بالایی در نتیجه مطلوب دارد.

به طور کلی اگر نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده‌اند را بررسی کنید، افرادی که در بهترین کلینیک کاشت مو عمل انجام داده‌اند از نتیجه بعد از عمل رضایت کامل را داشتند. پس انتخاب یک کلینیک معتبر با پزشک باتجربه و متخصص به افزودن مزایا کاشت مو و رسیدن به نتیجه مطلوب کمک می‌کند. کلینیک تخصصی پوست و مو آفرینش دارای مفتخر است به بزرگترین کلینیک در زمینه کاشت مو در تهران و همچنین دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان.

استفاده از شامپو بسیار مهم است چون باعث جلوگیری از دلمه بستن زخم در اطراف محور مو می‌شود
این دلمه‌های پوستی به محور مو می‌چسبند و خطر ریزش فولیکول‌های موی تازه کاشته شده در طول ۶ تا ۱۰ روز بعد از عمل افزایش پیدا می‌کند. در آن زمان تلاش‌های آن‌ها مورد توجه گسترده‌ای قرار نگرفت، و آسیب‌های جنگ جهانی دوم به کشور آن‌ها پیشرفت‌های آن‌ها را تا دو دهه دیگر مخفی نگه داشت.

قبل از هرگونه اقدام، جهت درمان از پزشکان دکترتو مشاوره بگیرید. بعد از عمل شما مطمعنا ظاهر بهتری نسبت به گذشته خود خواهید داشت ، به این ترتیب که بعد از کاشت جاهای خالی روی پوست سر پر شده و درنهایت ظاهر بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. لطفا برای استفاده از خدمت مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک ایران نوین فرم زیر را کامل و ارسال کنید. اگه زمان زیادی از کاشتتون نگذشته به هیچ عنوان اینکارو نکنید.

در بیشتر موارد، فرد پس از کاشت موی موفق، تارهای ضخیم‌تر با تراکم بیشتر خواهد داشت. با این حال، ممکن است یک مدت کوتاه بعد از عمل، شاهد نازک شدن و ریزش موی خود باشید. این شرایط ممکن است باعث ایجاد ظاهر ناخوشایند روی سر و حتی بخش‌های کم پشت شود. اگر این وضعیت از حالت طبیعی خارج بوده و یا مدت طولانی‌تری ادامه پیدا کند، پزشک متخصص عمل پیوند دوم را برای شما تجویز می‌کند.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این وب‌سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند، اما استفاده از این اطلاعات باید با دقت و بررسی انجام شود و توصیه ما این است که از تنوع منابع استفاده شود.