کسب دو مقام دوم توسط دانشجویان دبیران دانشگاه فرهنگیان منطقه بوشهر

صبح جنوب: در بیست و چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگ کشور، تیم مدرسین دانشگاه فرهنگیان بنت الهادی صدر منطقه بوشهر موفق به کسب دو مقام دوم در رشته های والیبال و تنیس روی میز شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان منطقه بوشهر در گفتگو با جامعه دانشگاهی ضمن تبریک به دانشجو معلمان، کارکنان و مسئولین تیم های اعزامی و مجموعه دانشگاه فرهنگ، گفت: دانشجو معلمان دختر و پسر. از این دانشگاه در عرصه ورزش در رشته های مختلف ورزشی در سطوح مختلف، تیم های منطقه ای و ملی نیز سال گذشته خوش درخشیدند و چندین مقام ارزشمند را کسب کردند.

رضا درویشی گفت: در سال های اخیر توجه ویژه ای به مسابقات قهرمانی و ورزش همگانی در سطح پردیس این دانشگاه داشته ایم و تیم های این دانشگاه در تمامی مسابقات کشوری حضور موثر و پرافتخاری داشته اند و این نتیجه سرمایه گذاری خوب ما در زمینه مسابقات قهرمانی ورزشی جهانی است.

وی با اشاره به این رویداد ورزشی ادامه داد: این مسابقات توسط دانشگاه فرهنگیان منطقه اصفهان در شهر اصفهان برگزار شد.

درویشی با اشاره به نتایج عالی تیم اعزامی دانش آموزان و معلمان شهرک بنت الهادی صدر به این مسابقات افزود: در مسابقات والیبال تیم والیبال شهرک بنت الهادی صدر دانشگاه فرهنگیستان استان بوشهر به میدان رفت. مقام دوم و در این رشته ورزشی منطقه تهران مقام اول و تیم منطقه مقام اول و فارس مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز در این المپیاد فرهنگی ورزشی در سه رشته از تاریخ 19/05/1302 لغایت 22/05/1302 به میزبانی استاد اصفهان برگزار شد.

درویشی با اشاره به نتایج نهایی مسابقات دو نفره تنیس روی میز بین دانشگاهی خاطرنشان کرد: در مسابقات دو نفره بین دانشگاهی کوثر رضایی دانشجو معلم شهرک بنت الهادی صدر در گروه دوم مقام دوم را کسب کرد. این مسابقه با حضور آوا علیزاده مدرس دانشگاه فرهنگ منطقه خوزستان برگزار شد.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما