رادیو یک فرد مورد اعتماد دارد. قانون اجرا نمی شود امنیت غذایی بدون پخش برنامه ها تامین نمی شود

تیتر 20 – جلال محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با تیتر 20 گفت: متأسفانه قانون و مقررات انتزاعی بازار محصولات کشاورزی و مواد غذایی به صلاحدید شورای نگهبان است. وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی شده در این قانون به خوبی اجرا نمی شود یا به طور ناقص اجرا می شود. از سوی دیگر، وزارت حریم خصوصی در اجرای وظایف خطیر وزارت زراعت و مسئولیت هایی که بر عهده آنها نیست دخالت می کند که به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد می کند.

محمودزاده با تاکید بر اینکه بر اساس قانون انتزاع، کلیه امور مربوط به بخش کشاورزی و غذایی از تولید تا مصرف و بازار به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است، اظهار داشت: این وزارتخانه از طریق اداره ای به نام «تغییرات و صنایع پیشرفته کشاورزی». و صنایع غذایی این موضوع را دنبال می کند. بنابراین صنعت تلویزیون متولی دارد اما یا قانون به خوبی اجرا نمی شود یا تا حدودی اجرا می شود. بنابراین اگر مشکلی وجود دارد در اجرای قوانین است و مجلس باید از منظر کارکرد نظارتی خود این موضوع را پیگیری و حل کند.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم مشکلات پخش رادیو در حوزه غذا را حل کنیم، حتی با ارائه درخواست به مجلس نیز می توان این کار را انجام داد. این سوال را می توان بر اساس کدام وزارتخانه متولی توزیع مواد غذایی دانست که بر اساس قانون انتزاع، وزارت جهاد کشاورزی متولی این موضوع است. بنابراین دخالت وزارتخانه های مختلف در کار صدا و سیما با بررسی قابل حل است.

استانداردهای لازم در حوزه پخش رادیویی اجرا نشده استعضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص نقش و اهمیت صنعت توزیع در تامین امنیت غذایی گفت: بخش کشاورزی و تولید محصولات غذایی زنجیره ای است که از مزرعه شروع می شود و به ذخیره سازی، دسته بندی و گروه بندی ختم می شود. ، بسته بندی و در نهایت. حمل و نقل و توزیع ممکن است تولید محصول یا ماده غذایی بسیار خوبی داشته باشیم، اما اگر در توزیع، توزیع و حمل به بازار مصرف مشکل داشته باشیم، کل محصول متضرر می شود زیرا این عیب باعث هدر رفت و کیفیت پایین محصول می شود.

وی با بیان اینکه این موضوع به صادرات نیز مربوط می شود، تصریح کرد: در صورتی که با وجود مزیت هایی که در این زمینه داریم، مشکل بسته بندی، توزیع و حمل مواد غذایی و کشاورزی در مسیر صادرات وجود دارد. در دردسر افتادن؛ زیرا محصول آسیب دیده و مرجوع می شود که در نهایت به ضرر کشورمان است.

محمودزاده با تاکید بر اهمیت فراوان صنعت تلویزیون که در ادامه زنجیره تولید قرار دارد، گفت: صنعت تلویزیون و حمل و نقل با مشکلات و چالش های بزرگی مواجه است و کاستی هایی در این زمینه وجود دارد و هنوز نتوانسته است ما خواهان استانداردهای لازم برای این صنعت هستیم.

مجلس و دولت باید مشکلات صنعت رادیو را حل کنندنماینده مردم مهاباد در مجلس با بیان اینکه صنعت تلویزیون و رادیو در کنار تاثیر مستقیم و قوی در تامین امنیت غذایی نقش بسیار موثری در حل چالش ها و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و حتی امنیتی دارد، گفت: گفت. : برای مثال اگر در کلانشهری مثل تهران اگر با کمبود مرغ، گوشت و سایر مواد و کالاهای اولیه مواجه باشیم، صنعت تلویزیون می تواند به سرعت این مشکلات و مشکلات را حل کند. به این معنی که صنعت تلویزیون می تواند با انتقال این محصولات از اقصی نقاط کشور با سرعت و کیفیت بالا، این محصولات را در بازار سرمایه توزیع کند و مشکلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و حتی امنیتی را برطرف کند.

محمودزاده با اشاره به کمبود مواد غذایی و اولیه، کمبود مواد غذایی و اولیه را نه تنها یک مشکل اقتصادی، بلکه جنبه سیاسی، امنیتی و اجتماعی نیز دارد و گفت: صنعت رادیو آنقدر اهمیت دارد که می تواند امنیت را حل کند. ، مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی. کمبود مواد غذایی و کالاهای ضروری با حمل و نقل مناسب و سریع برطرف شود. بنابراین بخش بسیار مهمی از زنجیره تولید بخش کشاورزی و غذایی است که باید به آن اهمیت داده شود و مشکلات و مشکلات آن با کمک دولت و مجلس حل شود.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما