کدام بازیکنان & استقلال& به تیم ملی دعوت شده اند؟ روز جدید

به دلیل برنامه ریزی های عجیب، لیگ برتر ما مدت هاست که به خواب رفته و حالا بعد از هفته هفتم شاهد توقفی دیگر خواهیم بود چرا که ملی پوشان می خواهند از فرصت روز فیفا برای سفر به اردن و حضور در چهارجانبه استفاده کنند. در مسابقات این کشور حضور داشته باشد بی شک امیر گاله نویی در بین بازیکنان داخلی توجه ویژه ای به بازیکنان استقلال و پرسپولیس خواهد داشت. البته وضعیت پرسپولیس تا حدودی مشخص است و احتمال سفر قرمزها برای همراهی تیم ملی در جام ملت ها 70 درصد است اما نقش استقلال و بازیکنانش بسیار نامشخص است. و هنوز کاتزت نمی تواند بگوید چه کسی به جام ملت ها خواهد رفت. بدون شک نفراتی که برای حضور در مسابقات اردن به تیم ملی استقلال دعوت شده اند شانس بیشتری برای حضور در آسیا 2023 دارند و نفراتی که دعوت نشده اند شانس بیشتری دارند اما قطعا شرایط آنها سخت تر خواهد بود. .

چهار احتمال

از بین بازیکنان فعلی “استقلال” 4 بازیکن فرصت دعوت به اردوی اردن را دارند. حسین حسینی مدافع “استقلال” که با تیم ملی امید راهی بازی های آسیایی شد قطعا شانس دعوت را خواهد داشت. البته قطعی نیست اما با توجه به سابقه حسینی و دعوت نشدن به بازی های آسیایی برای بازی با بلغارستان و آنگولا، بعید است که او به این اردو دعوت شود. در مجموع کاپیتان اول استقلال حریفان بسیار سختی برای حضور در جام ملت ها خواهد داشت. محمدحسین مرادمند و مهرداد محمدی دیگر بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای دعوت به تورنمنت اردن دارند. مرادمند در اردوی سابق نیز حضور داشت اما شرایط مهرداد محمد متفاوت است، این بازیکن رفته رفته به تیم دائمی “استهلال” پیوست و عملکرد خوبی ارائه کرد. در بین استقلالی ها شرایط روزانه برای دعوت به تیم ملی بهتر از بقیه است. بازیکنی با سابقه حضور در دو جام جهانی و گلزنی در این زمین می توان شانس خوبی را برای او متصور شد.

نوع خاص

مهم ترین مشکل صنعت گران اکنون این است که آیا حسین حسینی دعوت می شود یا خیر؟ هواداران استقلال معتقدند امیر قلعه نویی باید نگاه ویژه ای به او داشته باشد اما منتقدان نیز معتقدند با آماده بودن دیگر مدافعان لیگ برتر دلیلی برای دعوت حسینی به تورنمنت چهارجانبه اردن وجود ندارد.

افراد بدشانس و بازماندگان

شرایط هفته های ابتدایی فصل جاری به گونه ای بود که حالا دو بازیکن «استقلال» شانس بسیار کمتری برای حضور در تیم ملی و سفر به جام ملت ها دارند. البته آرمین سهرابیان و سعید مهری از استقلال به رقابت های اردن دعوت نخواهند شد چرا که هیچ نمایشی از آنها ندیده ایم و باید به امیر کلانوی برای دعوت نکردن آنها اعتبار کامل داد. در وسط مهدی مهدی پور باقی می ماند که هنوز شانس حضور در تیم ملی را دارد. حالا باید تا یکشنبه هفته آینده منتظر ماند و دید بالاخره چند استقلالی به لیست امیر راه می یابند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما