عکس رونمایی از فناوری جدید حمله پهپادی & وی بت تیمز&


آفتاب نیوز :

تیم های V-Bet توسط Shield E تست شده اند. این نرم افزار که توسط واحد نوآوری AFWERX نیروی هوایی اختراع شد و در تابستان امسال به اثبات رسید، در قلب خود نرم افزار تجربی هوش مصنوعی این شرکت به نام “Hivemind” را دارد. این تیم از چندین هواپیمای V-Bat باید به طور مستقل در محیط های پرخطر بدون نیاز به دستورات یا راهنمایی از GPS یا ارتباطات عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری c4isrnet، رئیس شرکت “ShieldAI” روز سه شنبه در مصاحبه ای در کنفرانس سالانه ارتش آمریکا در واشنگتن گفت که تیم های “WeBeat” می توانند با برنامه “Replicator” پنتاگون مطابقت داشته باشند. هدف قرار گرفته است. هزاران پهپاد خودران در دو سال آینده برای مقابله با چین.

Brandon Tseng افزود که تیم‌های V-bot با حداقل دستورالعمل‌های اپراتورهای انسانی فراتر از مرحله‌ای که انسان‌ها به آنها می‌گویند هدف یا مأموریتی را انجام دهند، عمل خواهند کرد. با این حال، ربات‌های وب به افراد زمانی که نیاز به برقراری ارتباط دارند، هشدار می‌دهند.

Tseng گفت که Shield E. تیم i-Bet اولین پرواز خود را در ماه آوریل انجام داد و آزمایشاتی را در ژوئن به عنوان بخشی از تلاش خودکار AFWERX نیروی هوایی انجام داد. این آزمایش نشان داد که چگونه فناوری HighMind می تواند سه V-Bat را راه اندازی کند و آنها را به طور خودکار کنترل کند تا آتش های شبیه سازی شده را کنترل کند.

ارسال تعداد زیادی پهپاد به هوا ترفند جدیدی نیست، اما پهپادهای قبلی احمقانه و هک بودند. شرکت ShieldEye روی ایجاد یک خلبان هوش مصنوعی هوشمند و ایمن در قالب “HiMind” تمرکز کرد و سپس شروع به اضافه کردن پهپادهای بیشتری برای انجام وظایف مختلف کرد.

تیم‌های V-Bat در ابتدا بر روی ماموریت‌های آگاهی حوزه دریایی تمرکز خواهند کرد، اما ممکن است استفاده از آن‌ها برای حذف پدافند هوایی دشمن، عملیات ضربتی، ماموریت‌های اسکورت و عملیات لجستیکی گسترش یابد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما