جلوگیری از آسیب به روند تولید ایران خودرو یکی از وظایف قاضی است

تیتر 20- نخست وزیر خراسان رضوی در این بازدید اظهار داشت: جان و پویایی را در شرکت خودرو خراسان ایران دیدم و یکی از مهمترین وظایف ما در این پرونده ایجاد آرامش و جلوگیری از آسیب به روند تولید این شرکت است. روابط ایران خودرو خراسان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در این شرکت گفت: اقدامات زیادی در زمینه تولید انجام شده است، با تشکر از شما حمایت از سرمایه گذاری و اجرای شعار سال را اعلام کرد. و گفت: هدف ما جلوگیری از تورم، افزایش تولید و توجه ویژه به مسائل اقتصادی است.سید امیر مرتضوی افزود: حل مشکلات و مشکلات. واحد تولیدی مانند خودرو خراسان ایران که تعداد زیادی کارگر دارد و در منطقه جغرافیایی ضعیفی قرار دارد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با ایجاد اشتغال و مهاجرت معکوس موانعی را ایجاد می کند و جرایم و آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها را ایجاد می کند. در حومه شهر شده اند.

مدیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این بازدید از آغاز طرح تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت با همکاری استاد خراسان رضوی خبر داد و پروژه پیشرو ما در این طرح می باشد. تولید خودروهای برقی در این منطقه امیریزو رجبی با بیان اینکه ایران خودرو خراسان در سال های اخیر همواره پیشرفت و توسعه داشته و تولید و انواع محصولات خود را ارتقا داده و متقاضیان زیادی دارد، اظهار داشت: این امر گواه تلاش مدیران و کارکنان این شرکت است. شرکت برای بهبود کیفیت محصولات

مدیر شرکت ایران خودرو خراسان با قدردانی از حمایت های نیروهای قضایی استانداری خراسان رضوی و تلاش سایر دستگاه ها در راستای ارتقای تولید، گفت: شرکت ایران خودرو خراسان بیش از پنج هزار نفر را به طور مستقیم مشغول به کار کرده است که 800 نفر که ظرف یک سال مشغول به کار شده اند.سال گذشته استخدام و شروع به کار کردند و حاصل تلاش آنها در شش ماهه سال جاری نزدیک به تولید 55 هزار دستگاه خودرو بوده است.بیژن زاهدی فرد به خرید اشاره کرد. از تندیس مسئولیت اجتماعی سیمین در سال گذشته از هدف گرفتن تندیس طلایی این جایزه را برای سال آینده اعلام کرد و گفت: در کنار توجه به مقوله تولید، پروژه های متعددی در چارچوب تعهدات اجتماعی اجرا شده است. در زمینه های آب، محیط زیست و انرژی که توانستیم در زمینه انرژی و برق و مصرف آب در شرایط سخت انجام دهیم. پنج هزار خانوار می توانند در عرصه تولید به طور پیوسته توسعه یافته و خراسان را به قطب صنعتی بزرگ کشور تبدیل کنند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما