تمسخر کاپیتان استقلال به پرسپولیس؟ روز جدید

سید حسین حسینی پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر گفت: خدا را شکر توانستیم بازی بسیار خوبی انجام دهیم و یک پیروزی خوب به دست آوریم. آلومینیوم یکی از بهترین تیم های لیگ است. ما فیلم بازی های قبلی آنها را دیده ایم و شکست دادن این تیم سخت است.

وی درباره کوتاه شدن قرارداد برخی از اعضای تیم گفت: از همه بازیکنان تشکر می کنم، واقعاً کار خوبی انجام دادند. تهیه پیش نویس قرارداد کار آسانی نبود. همه ما نشان دادیم که چقدر متحد هستیم. از برادرم نکونام تشکر می کنم که اولین نفری بود که قراردادش را کم کرد و به وظیفه خود عمل کردم. من با چند نفر از بچه ها صحبت کردم و آنها موافقت کردند که قراردادشان را کاهش دهند.

دروازه بان استقلال در مورد حواشی بازی تیمش با آلومینیوم، درگیری در جریان بازی و دریافت کارت زرد گفت: اختلاف بسیار کوچکی بود که بی جهت بزرگ شد و من به داور چیزی نگفتم. ” یکی از بازیکنان حریف گفت به مرادمند کارت قرمز بده. اعتراض کردم و الکی داور به من کارت زرد نشان داد. من اعتراضی به قضاوت ندارم، همه عملکرد او را دیدند. اگر داوری تیم های رقیب ما بود چه؟ حرف دیگری برای گفتن ندارم.

حسینی خطاب به هواداران استقلال گفت: جا دارد از هواداران تیم تشکر کنم. امروز به آن پایان دادند و انشاالله در بازی های بعدی نیز در کنار ما خواهند بود و دوباره این فضای فوق العاده را ایجاد می کنند تا بتوانیم با حمایت آنها بازی ها را ببریم.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما