برای اعمال رتبه معلمان فقط به این گروه از مستمری بگیران در روز جدید

وحیدی در پاسخ به اعتراض معلمان بازنشسته نسبت به اجرای قانون رتبه بندی می گوید: قانون به صراحت اعلام کرده است که رتبه بندی از 10 شهریور 1400 شروع می شود و معلمانی که قبل از این تاریخ بازنشسته شده اند در محاسبه رتبه بندی لحاظ نمی شوند. طرح رتبه بندی.”

پرداخت سهم بازنشستگان 1401 و 1402 به صندوق بازنشستگی در اواسط مهرماه باعث شد معلمانی که در سال 1400 خدمت خود را در آموزش و پرورش کشور به پایان رساندند تنها بازنشستگانی باشند که از مزایای رتبه بندی برخوردار می شوند. با «اما و اگرها» برنامه ریزی کنید.

وحیدی در این باره می گوید: «وزارت آموزش و پرورش پیش از این سهم سال های 1401 و 1402 صندوق بازنشستگی را پرداخت کرده است، اما سهم این صندوق برای بازنشستگان 6 ماهه دوم سال 1400 به تأخیر افتاده و اخیرا پرداخت شده است. توسط دولت تاجیکستان. وزارت آموزش و پرورش».

وی عدم پرداخت حق الزحمه معلمان شاغل را دلیل تاخیر در اجرای حکم 1400 بازنشسته عنوان کرد و توضیح داد: با وجود اینکه سهم صندوق به 1400 بازنشسته واریز شده بود، صندوق به تعهدات خود عمل نکرد. محکومیت مستمری بگیران به دلیل عدم پرداخت حق بیمه معلمان شاغل.

جلسات متعددی با حضور مسئولان و نمایندگان سازمان های برنامه و بودجه کشور، وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری با هدف رفع موانع اجرای قانون رتبه بندی معلمان بازنشسته برگزار شد. ساماندهی شود.. بازرسی و بهره برداری از کمیته فنی برای رفع موانع پیش آمده در مسیر اجرای قانون رتبه بندی مستمری بگیران. معلمان

علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش چندی پیش اعلام کرد: آموزش و پرورش همه تکالیف خود را برای رتبه بندی اضطراری این افراد انجام داده و وجوه را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی باید سریعاً صادر کند. حکم رتبه بندی معلمان بازنشسته و پرداخت مابقی بدهی.”

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما