سیستم صدور گواهینامه در 2 هفته آینده فعال خواهد شد


آفتاب نیوز :

سردار حسین رمضانی در یک برنامه رادیویی درباره هوشمندی نرم افزار «رهار» گفت: همکاران ما خدمات صادقانه خود را به مردم ارائه می کنند و شبانه روز برای امنیت و امنیت مردم تلاش می کنند.

وی افزود: برنامه فرمانده انتظامی کشور و رئیس پلیس راه فراجا این است که در تمامی فرآیندها اعم از خدمات حمل و نقل و عملیات ترافیکی، هوشمندسازی انجام شود تا با اطلاعات دقیق و صحیح بهترین مدیریت و تصمیمات راهبردی اتخاذ شود. مردم در دو حوزه

معاون اجرایی سازمان راهداری با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای خدمات راهداری از جمله شماره گذاری، اجرا و صدور گواهینامه از دو تا سه سال پیش ایجاد شد، گفت: اکثر فرآیندهای شماره گذاری به صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود. آنها سعی دارند مردم را به روشی ارزان، دقیق و سریع به خدمات انتقال دهند، برای صرفه جویی در وقت و برق، کمتر نیاز به مراجعه حضوری دارند.

رئیس رمضانی تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر فعالیت های شماره گذاری و تغییر شماره خودرو و پرداخت تخلفات و کرایه ها بر روی بستر اینترنتی و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» و این سرویس و همچنین عملیات تعیین اعتبار. با ماشین، در عرض 45 دقیقه. .

وی با اعلام اینکه سامانه و زیرساخت های صدور مجوز آماده شده و تا دو هفته آینده به بهره برداری می رسد، گفت: مردم دیگر نیازی به مراجعه حضوری به پلیس راهنمایی و رانندگی برای درخواست تعویض یا کپی مجوز ندارند و آنها می توانید از این سرویس استفاده کنید. غیر حضوری از طریق برنامه “My Militia” بپذیرید.

معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: در حوزه عملیات ترافیکی سعی داریم سخت افزار و نرم افزاری را برای پیش بینی و مدیریت هوشمند ترافیک توسعه دهیم، مانند عملیات اربعین که عملیاتی منحصر به فرد و گسترده بود و با فناوری ها و همکاری ادارات توانستیم به صورت هوشمند ترافیک را مدیریت کنیم و به طرق مختلف اعمال کنیم.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما