خرید بک لینک دائمی قوی و معتبر با قیمت مناسب و ارزان تریبون

کسب رتبه بدون بک لینک تقریبا غیر ممکن است و در بهترین حالت چندین سال طول خواهد کشید.بنابراین بهترین راه کسب یک جایگاه خوب در موتور جست و جوی گوگل خرید لینک های با کیفیت است. در behtarinbacklink.com می توانید انواع مختلفی از بک لینک ها را خریداری کنید. در طیف گسترده ما می توانید بک لینک های dofollow ،لینک های پروفایلی،تک صفحه ای ، وبلاگی ، خرید بک لینک کشوری (بک لینک از آی پی ها و کشورهای مختلف) و غیره را خریداری کنید. کلمات کلیدی به کلماتی گفته می‌شود که قصد دارید حول آن کلمات، رتبه صفحه یا سایت خود را افزایش دهید. در واقع کلمات کلیدی سایت، همان کلمات اصلی مورد بحث در صفحه‌ای هستند که قصد دارید برای آن لینک سازی کنید.

آقای الف می خواهد سایتش رو به صورت 100% اصولی و بدون بک لینک و تنها با مطالب خوب و خلاصه این معیارها بالا بیاورد. اما آقای ب می خواهد سایتی بالا بیاورد که سریعا به درآمد و پول تبدیل گردد. با افتخار اعلام می داریم که پیج اتوریتی وب سایت های ما در رده بهترین وب سایت ها قرار می گیرد. ابزارهای مختلفی در اینترنت برای آنالیز وب سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای بررسی پیج اتوریتی سایت های ما استفاده فرمایید. آن‌ها همانند نمونه‌های کوتاه‌مدت عمل نموده و هیچ امتیازی را برای وب‌سایت شما به ارمغان نمی‌آورند. هزینه بک لینک با توجه به کیفیت سایت و میزان بازدید آن بسیار متفاوت است و معمولا به ازای هر سایت از مبلغ 100 هزار تومان تا 10میلیون تومان می باشد.

بنابراین هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک دریافت کند، محبوب تر خواهد بود. استفاده ترکیبی از کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی فرعی، کلمات کلیدی هم‌خانواده و درنهایت کلمات عمومی (ادامه مطلب، توضیح بیشتر و کلیک نمایید) فرآیند لینک سازی شمارا تقویت می کند و از افتادنتان در چاله تکرارهای غیرطبیعی پیشگیری می‌کند. سعی نمایید تمام کلمات کلیدی که کاربر ممکن است صفحه شما را سرچ کند پیدا کنید و با گسترش آن‌ها به مجموعه‌ای وسیعی برسید که لینک سازی شما را تقویت نموده و درعین‌حال به آن حالتی طبیعی و به‌دوراز اغراق ببخشد.

برای خرید بک لینک خارجی کافی است در سایت وبمسترسلام بسته مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پس از انتقال به ناحیه کاربری، آن را سفارش دهید. اگر نمی دانید کدام بسته بک لینک برای شما مفید است کافیست از طریق واتساپ درخواست مشاوره دهید تا خیلی زود سایت شما را بررسی نموده و بهترین پیشنهاد را برای وب سایت شما ارائه دهیم. در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است.

هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد. اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان “تبلیغات متنی”، “لینک های مفید” یا “بک لینک” منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی به همراه می آورند.

هنگامی که یک وب سایت دارای تعداد زیادی بک لینک با کیفیت بالا باشد، برای جستجوهای خاص قابل اعتمادتر و مرتبط تر در نظر گرفته می شود. موتورهای جستجو فرض می‌کنند که وب‌سایت‌هایی با بک لینک‌های باکیفیت زیاد، ارزش و اعتبار بالاتری دارند. یکی از بهترین شکل های خرید بک لینک، خرید بک لینک خارجی ، خرید رپورتاژ خارجی و لینکسازی در سایت های غیر ایرانی است.

خرید بک لینک در کنار سئوی کدنویسی وب سایت، استاندارد سازی محتوا و فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند محبوبیت سایت شما را در موتورهای جستجوی گوگل افزایش دهد. اگر فرایند خرید بک لینک را با استراتژی خاصی انجام دهید، می توانید ورودی مطلوبی از گوگل دریافت کنید. گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است.

این بک لینک‌ ها نسبت به بک لینک‌ های اعتباری به صرفه‌ تر می‌ باشند. می‌ توان گفت بهترین روش برای ارتقا رتبه در موتور های جستجوگر، استفاده از بک لینک‌ های دائمی می‌ باشد. همچنین این بک لینک ها می‌ توانند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهند. هر چقدر ترافیک وب سایت شما بیشتر شود یعنی مشتریان بیشتری جذب سایت شما می شوند. گوگل در حالت کلی با خرید لینک مخالف است و بیشتر ترجیح می‌دهد، وب‌سایت‌ها با ارائه محتوای ارزشی مخاطبان خود را مجاب به دریافت بک لینک نمایند.

بهترین بک لینک – مشاوره خرید بک لینک و رپورتاژ ارزان و قوی

علاوه بر این ، آنچه در مورد MonitorBacklinks منحصر به فرد است ، ارائه جزئیات مربوط به بک لینک های برتر است که می توانید براساس Trust Flow یا Citation Flow مشاهده کنید. با این حال ، برای دسترسی به پایگاه داده بیشتر آنها ، باید به نسخه پولی آنها بروید. اینفوگرافی ها احتمالاً متداول ترین دارایی بصری هستند که برای کسب بک لینک استفاده می شوند. همیشه خوب است که با آنها آزمایش کنید ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

برای کمک به شما در بهبود رتبه سئو شرکت خود ، این لیست از روش های خلاقانه و منحصر به فرد برای کسب بک لینک را تهیه کرده ام. البته، پیشنهاد میکنم در این متن، با موضوع بک لینک و فعالیتهای آپ بک لینک شما در بیشتر جنبه های آن به صحبت بپردازیم. بنابراین، در ادامه این متن، به بیان بیشتری درباره خدمات آپ بک لینک، اهمیت بک لینک در سئو، نحوه انتخاب بک لینک های مورد نیاز و تاثیر آن در فروش و بازاریابی میپردازیم. اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند. با این توصیفات، پیشنهاد میکنم بدون پیشنهاد یک سئوکار به هیچ عنوان سراغ بک لینک های موقتی نروید. علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید.

بک لینک‌ها بیشتر بر روی لینک سازی خارجی و ایجاد ارتباطات با سایت‌های دیگر تمرکز دارند و معمولا در سایدبار و فوتر سایت ها قرار می گیرند،در حالی که رپورتاژ بیشتر بر روی ثبت محتوا در دیگر وبسایت ها تمرکز دارد. هر دو روش می‌توانند به بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کنند، اما رویکرد و روش اجرایی آنها متفاوت است. خرید بک لینک به این معناست که صاحب سایتی دیگر به شما اجازه دهد از سایتش به سایت شما لینک بدهد که ممکن است این کار بصورت رایگان یا با دریافت هزینه انجام شود. وجود این لینک باعث می شود تا ترافیک ارگانیک شما افزایش یابد و به شما کمک می کند تا رتبه های جستجوی بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید. بک لینک سازی در سئو تأثیر زیادی دارد ولی باید این کار به صورت اصولی انجام گیرد تا بتواند مؤثر واقع شود.

برخی از افراد برای افزایش اعتبار سایت خود، تعدادی از لینک ها را به صورت no follow قرار می دهند. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. گفتنی است که در برخی موارد نیز تغییرات محسوس (برای کسانی که پکیج کامل «سون بک لینک» را متشکل از 21 سایت خریداری نموده اند) در رتبه بین 35 تا 45 روز طول کشیده است. این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند.

چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست. در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم. این دامنه ها دارای قدرت دامنه (Domain Authority) بسیار زیادی نیز بوده و دارای پیج رنکهای بسیار بالایی هستند. من به عنوان یک استراتژیست SEO که بطور خاص بر ایجاد لینک در HubSpot تمرکز دارد ، من با چالش یافتن منابع با کیفیت بالا که به سایت شما پیوند دارند ، بیگانه نیستم.

اینکه آیا شما باید بک لینک بخرید یا نه کاملاً به کیفیت سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید بستگی دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند به طور قطع تشخیص دهند که آیا برای یک لینک پولی پرداخت می شود یا خیر. همه آنها نکاتی است که نشان می دهد یک سایت برای پیوندها پول دریافت می کند. پست‌های مهمان می تواند رایگان یا پولی باشند، مثلا در سایت ویرگول شما می توانید پست رایگان بگذارید و در صورت نیاز اقدام به گذاشتن پست تجاری پولی کنید. ما در راش وب علاوه بر ارائه کاملترین لیست بک لینک، این امکان را فراهم کرده ایم که با توجه به نیاز و اهداف شما استراتژی لینک سازی مورد نیازتان را فراهم کنیم.

✅ خرید بک لینک با کیفیت برای پنالتی نشدن توسط گوگل

به عبارتی تیم نشونت شبکه ای از وبلاگ های فعال، به روز و قوی در سرویس های مختلف وبلاگی ایرانی رو در اختیار داره که شما قادر هستید در این وبلاگ ها هم اقدام به ایجاد بک لینک وبلاگی به صورت رپورتاژی کنید. با سفارش این پکیج‌ها، به دلیل جامعیت سرویس، نیازی به سفارش پلن های دیگه نیست. از این رو، پکیج های جامع، جزو کامل ترین و بهترین پکیج‌های لینک سازی محسوب میشن. جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد هر پکیج با کلیک روی عنوان سرویس مربوطه قابل مشاهده هست. بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد. به دلیل قدرت و اعتبار بالای این سایت ها، خرید بک لینک edu (بک لینک دانشگاهی) می تواند به شدت به شما در افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی کمک کند.

در حقیقت ، آنها احتمالاً یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئوی محلی شما و کمک به مشتریان بالقوه در یافتن مشاغل شما هستند. دلیل اینکه این Ultimate Guide ها بک لینک ورودی را جذب می کنند این است که به وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران کمک می کنند تا مفهومی را که ذکر می کنند ارجاع دهند. به عنوان مثال ، می توانید از مصاحبه هایی که مدیران شرکت شما در آن حضور دارند مراقبت کنید و از صفحه پروفایل آنها در وب سایت خود پیوند بخواهید. یا می توانید به ذکر گزارشات یا آماری که منتشر کرده اید بپردازید و از آنها بخواهید یک پیوند مناسب به منبع اصلی داشته باشند.

در تمامی سایت ها و مواردی که فروش بک لینک وجود دارد، خرید بک لینک برای یک مدت معین است. مثلا شما 20 هزار تومان پرداخت می کنید و سایت x متعهد می شود که بک لینک وب سایت شما را برای مدت یک ماه در سایت خود با انکرتکست y نمایش دهد. احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند.

گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها عوامل زیادی را در نظر میگیرد که یکی از مهم ترین این عوامل بک لینک ها هستند.هرچقدر بک لینک های با کیفیت بیشتری داشته باشید ، رتبه سایت شما در گوگل بالاتر خواهد بود. لطفاً دقت داشته باشید که تحلیل دقیق تر تمامی مستندات به نوع سایت، موضوع فعالیت سایت، میزان محتوای سایت و بسیاری از موارد دیگر وابسته است که سعی گردیده، بهترین و واضح ترین تحلیل خدمت شما ارائه گردد. در نهایت باید دقت داشته باشیم که مهم ترین نکته، بک لینک سازی طبیعی است.

  • بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند.
  • اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید.
  • بیکار ننشسته و بک لینک خریداری‌شده خود را که در قالب رپورتاژ ارائه داده‌اید در تمامی فضاهای آنلاین موجود به اشتراک بگذارید تا کاربران بیشتری به آن دست یابند.
  • ارتباط موضوعی و تناسب بک لینک با محتوا نقش مهمی در رتبه بندی وب سایت توسط گوگل دارد.
  • رپورتاژ یا Directory Submission یک روش دیگر برای بهبود سئو وبسایت است.

در نظر داشته باشید شما در هنگام خرید بک لینک با کیفیت باید قیمت بک لینک را پرسیده و از آن اطلاع پیدا کنید. شما می‌ توانید از کارشناسان رایا مارکتینگ سوالات خود را پرسیده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید. این کارشناسان با توجه به خواسته و نیاز شما و محتوای سایت تان و نوع بک لینکی که مورد نیاز است، یک قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می دهند. شما می‌ توانید با کارشناسان رایا مارکتینگ صحبت کرده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید.

این حرف به معنی این نیست که هرکسی لینک موقت ساخت حتما باید افت رتبه داشته باشد. بلکه این یک روش خیلی واضح برای گوگل، برای پی بردن به انجام تکنیک کلاه سیاه سئو است و احتمال جریمه سایت توسط گوگل را افزایش میدهد. همواره با استفاده از ابزار های سئو، می توانید روند لینک سازی را مانیتور نمائید.ساخت بک لینک های شما به صورت آهسته و پیوسته انجام می گیرد و این مهم را از طریق ابزارهایی همچون ahrefs و Moz می توانید مانیتور کنید. مجموعه وبمسترسلام بیش از ۸ سال است که به صورت تخصصی در حوزه لینک سازی فعال است و تا کنون به بیش از ۸۰۰ کسبوکار خدمات لینک سازی ارائه داده است. بسته های بک لینکی که به آنها ایمان داریم حاصل این تجربه گرنبها هستند. با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید.

باید قبول کرد، تولید محتوای باکیفیت یکی از راه‌های مهم در بهینه‌سازی سئو سایت بوده، زیرا کمک می‌کند، منابع معتبری را برای لینک دهی به گوگل ارائه دهید. بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق دریافت بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید. (توصیه می شود که همین الان این مطلب را بخوانید چون ترفندهای خاصی را در آن توضیح داده ایم.) در حقیقت تجربیات ما در سئو و بررسی تاثیر انواع بک لینک نشان می دهد بک لینکی که در سایت واقعی باشد به مراتب موثرتر از سایر بک لینک ها خواهد بود. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو در وبلاگ های بی اهمیت و سایت های مرده که هیچ گونه بازدیدی ندارد، بک لینک شما را قرار می دهند. شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک موثر را دارید. از آن جا که این کار به نوعی دستکاری نتایج گوگل تلقی شده، گوگل با این حرکت به شدت مخالف است و سعی در جریمه کردن خریدار بک لینک دارد که به این جریمه ها در اصطلاح حرفه ای «پنالتی» گفته می شود.

به طور کلی، همه بک لینک ها از نظر گوگل، فالو هستند و ارزشمند محسوب می شوند. اما اگر در سایت خود فقط از بک لینک های فالو استفاده کنید، از دید موتورهای جستجو، غیر طبیعی به نظر می رسد. به همین علت بهتر است از هر دو نوع بک لینک در سایت خود استفاده کنید. باید دقت داشت که بک لینک های نوفالو هم می توانند به نوعی در افزایش رتبه سایت شما نقش ایفا کنند. بک لینک های نوفالوی مناسب می توانند ترافیک ارجاعی خوبی برای سایت شما ایجاد نمایند.

می توان گفت این روش یکی از بهترین روش هایی است که ما در پروژه های خود از آن نتیجه گرفتیم و سئوکاران دیگر نیز مداوم در حال اجرای این پلن ها هستند. اما اگر لینک سازی به درستی انجام نشود تنها پول خود را هدر داده اید. همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم. با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت. آپ بک لینک، یکی از بهترین و موثرترین سایت ارائه دهنده خدمات بک لینک در ایران است. این شرکت با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت‌، به عنوان یکی از بهترین راهکارهای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به وب سایت ها شناخته شده است.

برای این که بتواند در نتایج موتورهای جستجو دیده شود می‌بایست علاوه بر سفارش تولید محتوا به سئو خارجی سایت خود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید خرید بک لینک یکی از بهترین راهکارهای بهبود رتبه کلمات است. از این رو چنانچه می‌خواهید در فضای رقابتی امروزه حضور قدرتمندی داشته باشید و به جایگاه و رتبه‌های بالاتری دست‌یابید ابتدا می‌بایست بتوانید در صفحات وب دیده شوید. یکی از بهترین راه‌های دیده‌شدن، لینک‌سازی باکیفیت است چرا که سفارش بک لینک باکیفیت موجب می‌شود در کوتاه‌ترین زمان به صفحات اول گوگل برسید. لینک سازی یا لینک بیلدینگ یا خرید بک لینک، اسمش هر چه که باشد، یکی از پر چالش ترین و پر خطرترین فعالیت ها در سئو است. بک لینک های با کیفیت و معتبر و مرتبط می توانند شما را به بهترین رتبه ها در نتایج جستجوی گوگل برسانند و لینک های بی کیفیت و اسپم می توانند کسب و کار شما را یک شبه نابود کنند!

اگر این کار به‌درستی انجام نشود، هزینه‌ای که کرده‌اید، بی‌نتیجه خواهد ماند. به یاد داشته باشید که خرید بک لینک ارزان به‌معنای بی‌ارزش بودن سایت است؛ زیرا سایت‌هایی که لینک‌های خارجی متعددی دارند، ممکن است به‌عنوان فروشنده بک لینک یا اسپمر شناخته شوند و عواقب ناگواری برای سایت داشته باشند. هدف از طراحی الگوریتم پنگوئن کاهش تاثیرگذاری روش‌های سئو کلاه سیاه و تحت کنترل قرار دادن اوضاع توسط گوگل است.

بک لینک‌ ها به لینک‌ هایی اطلاق می‌شود که از سایت‌ های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این لینک‌ ها میتوانند به صورت طبیعی یا به صورت خریداری شده (پولی) باشند، بک لینک نقش مهمی در رتبه‌ بندی سایت‌ ها در موتورهای جستجو ایفا می‌کنند. بک لینک‌ ها نشان دهنده اعتبار و قدرت سایت شما در نظر گرفته می‌شوند. هر چه کیفیت بک لینک های خریداری شده شما بیشتر باشد، احتمال بهبود رتبه و جذب ترافیک آلی بالاتر می‌رود. بک لینک (backlink) معمولاً inbound link یا incoming link (لینک ورودی به سایت) نامیده می‌شود. اقداماتی مانند خرید بک لینک به تعداد زیاد، فروش بک لینک ها و خرید شبکه های تبادل بک لینک جزء روش هایی هستند که توسط گوگل منع شده است.

سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما. بک لینک های سئو نشان دهنده قدرت و تاثیر موضعی در جایی که صفحه در نتایج جستجو قرار می گیرد. اما بک لینک ها دقیقا چیست؟ و چرا بک لینک ها برای گوگل مهم هستند؟ برای تجزیه و تحلیل استراتژی ضروری در ساخت بک لینک در ادامه مطلب بخوانید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه به آنجا رسیده اند؟… اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است!

خدمات این شرکت شامل خرید بک لینک قوی، طراحی و بهینه سازی سایت، مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد. خرید بک لینک به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل مؤثر بر رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو، برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت، بسیار حائز اهمیت هستند. در این راستا، خرید بک لینک میتواند به عنوان یکی از راهکارهای موثر برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت شما مطرح گردد. با خرید بک لینک، میتوانید به راحتی و با قیمتی مناسب، بک لینک های کیفی و مرتبط با سایت خود را تهیه کنید و از این طریق رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید. شما به راحتی می‌ توانید خرید بک لینک خود را از مجموعه رایا مارکتینگ انجام دهید. ابتدا به این سایت این مجموعه مراجعه کرده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید.

اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. رپورتاژ نیز به معنای انتشار مقالات و مطالب مربوط به وبسایت شما در سایت‌ها و منابع دیگر است. این منابع می‌توانند شامل وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری، مجلات، دایرکتوری‌ها و سایت‌های اجتماعی باشند. با انتشار مطالب خود در این منابع، شما می‌توانید به افزایش شناخت وبسایت خود و همچنین بهبود سئو آن برای موتورهای جستجو کمک کنید. شما می توانید بهترین محتوا را از دید خود ایجاد کنید ، اما این یک فضای رقابتی است و گوگل هنگام رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو ، عوامل بی شمار دیگری را در نظر می گیرد. گوگل به طور مداوم الگوریتم رتبه بندی خود را بروز و پیشرفته تر می کند تا بیشترین ارتباط و کیفیت ممکن را از نتایج نمایش داده شده برای کاربران خود تضمین کند.

  • رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است.
  • این منابع می‌توانند شامل وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری، مجلات، دایرکتوری‌ها و سایت‌های اجتماعی باشند.
  • هدف ما تنها فروش خدمات نیست بلکه بر این باوریم شما باید بهترین نتیجه را دریافت کنید.
  • بعضی از سرویس ها همچون سرویس های بک لینک تقویتی ممکن هست نهایتاً در عرض 48 ساعت تکمیل و گزارش‌ها خدمت شما ارائه بشه؛ اما بعضی از سرویس ها همچون سرویس بک لینک جامع ممکن هست تا 3 ماه نیز به زمان جهت اجرا نیاز داشته باشند.

در واقع تا جایی که من متوجه شدم، بکوریتی یک سیستم فروش بک لینک است. نحوه کار هم به اینصورت است که صاحبان سایت های مختلف میتوانند سایت شان را در بکوریتی ثبت کرده و به مخاطبان اجازه بدهند از سایت شان بک لینک بخرند. مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند. بنابراین ترجیحا برای خرید بک لینک به سراغ انجام میدم نروید یا حداقل بیخیال این پکیج های بی ارزشش شوید. بازه قیمت این بک لینک ها از 130 هزار تومان شروع شده و تا حدود 400 هزار تومان هم ادامه دارد. بک لینک های این سایت در قالب پکیج های مختلف ارائه میشود و اغلب شان با تعداد پایین و مناسب و به شکل دائمی ساخته میشوند.

پس از خرید بک لینک شما باید به فکر نوشتن و تدوین متن رپورتاژ، لایه سازی جهت طبیعی جلوه دادن لینک ها، تایید شدن متن توسط میزبان و انتخاب انکرتکست مناسب جهت لینک دادن باشید. تیم سئو روز در کنار مشاوره برای انتخاب بهترین گزینه ها برای خرید بک لینک، در تمام مراحل بالا همراه شما خواهد بود تا هیچ کدام از مشکلات رایج در این فرآیند، گریبان شما را نگیرد. به لینکی که از یک سایت دیگر به سایت شما داده می شود، بک لینک می گویند. به عبارت دیگر، لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سایت شما، بک لینک هستند. بک لینک ها یکی از عواملی هستند که به افزایش رتبه سئو سایت شما کمک می کنند. در واقع، آنها نقش مهمی در محاسبه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجوی گوگل دارند.

ما هم صادقانه به شما می گوییم که نمی توانیم تضمینی در این زمینه ارائه کنیم. ما به شما اطلاعات دقیق و مشاوره علمی می دهیم، تصمیم گیری و مسئولیت تصمیم با شما خواهد بود. بی تردید اطلاعات و مشاوره های ما می تواند شما را در تصمیم گیری، یاری نماید.

در کنار این ارزش‌آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب ایران را همان‌طور که از نام‌ش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی‌شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش‌آفرین افزایش دهیم. رپورتاژ آگهی چیست؟ در این مقاله ابتدا تعریف دقیقی از رپورتاژ ارایه میکنیم و در ادامه مهمترین نکات در خرید رپورتاژآگهی را به شما معرفی میکنیم. تکنیک های کلاه خاکستری در واقع همان تکنیک های کلاه سیاه هستند ولی در اجرای آنها مواردی را رعایت میکنیم تا گوگل متوجه هدف ما و غیر واقعی بودن لینک ها نشود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به سری مقالات سئو کلاه سیاه مراجعه کنید. دیجی وردپرس در سال ۹۵ اولین تولد خود را جشن گرفت و فعالیت این وبگاه به طور رسمی و در راستای هدف های مشخص شده آغاز شد.

اگر می خواهید ارزش بک لینک یک وب سایت را بسنجید، می توانید اعتبار دامنه آن را در وب سایت Moz بررسی کنید. اگر علاقمند هستید تا فعالانه با رقبای خود در بازار رقابت نمایید، با ما همراه باشید. اما باید مسیری بسازید تا کاربران بتوانند وبسایت شما را پیدا کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشند. شما می توانید با قرار دادن علائم و نشانه ها در طول مسیر، کاربران را به سمت محتوای جذاب خود هدایت نمایید.

اما همیشه ساخت بک لینک باعث افزایش ترافیک سایت شما نخواهد شد، به خصوص اگر از تاکتیک های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. اگر از تکنیک های کلاه سفید برای به‌دست آوردن لینک‌های باکیفیت پولی در سایت‌های معتبر و با ایجاد محتوای باکیفیت باشید، شانس بیشتری دارید که لینک‌های خریداری‌شده برای سایت شما کارآمد باشد. مشاوران ما با بررسی سئو داخلی وبسایت شما میتوانند در جهت بهینه کردن ساختار و صفحات شما راهکار مناسب را ارائه نمایند و با بررسی رقبا و عبارات کلیدی استراتژی مدون ساخت بک لینک را آماده کنند. خرید بک لینک تمام صفحات (site wide backlinks) می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند. هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند.

به این صورت می‌ توانند به راحتی از این روش عالی استفاده کرده و سایت خود را ارتقا دهند. افراد باید با صبر بالا این اصول و شرایط را رعایت کنند تا بتوانند به نتیجه مورد نظر برسند. در نظر داشته باشید که این افراد می‌ توانند شرکت‌ های معتبر در این زمینه را پیدا کرده و کار های سایت خود را به آن ها بسپارند. اگر در خرید بک لینک، بی دقتی کنید و از روش های اسپم (که متأسفانه خیلی مرسوم و متداول شده اند) استفاده کنید، ممکن است ناگهان با جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل مواجه شده و کل بازدید سایت خود را از دست بدهید.

پس یک برنامه زمان‌بندی مناسب، دقیق و اصولی را برای لینک سازی و رپورتاژهای خود طراحی نمایید که در آن روزهای مختلفی را برای درج بک لینک قرار داده‌اید و بر اساس آن ‌پیش بروید. رعایت این نکات کمی سخت و زمان‌بر است، به همین دلیل بسیاری از مدیران سایتها این فرآیند را به افراد متخصص سئو واگذار می‌کنند تا تمامی بخش‌ها اصولی به‌پیش برود. اکنون که می دانید خرید بک لینک لزوماً روش بدی نیست، ممکن است بخواهید بدانید هزینه این لینک ها چقدر است. همانطور که در بالا ذکر شد، صاحبان وب سایت برای ساخت بک لینک هزینه دریافت می کنند زیرا می دانند که این لینک ها چقدر برای مشاغلی مانند شما ارزشمند هستند. همچنین قرار دادن لینک در وب سایت به زمان و تلاش نیاز دارد، درآمد وبلاگ نویسان قالبا از همین طریق است. با این حال، ما معتقدیم که در صورت عدم توجه به سئوی خارجی سایت شما برخی از مزایای آنرا از دست خواهید داد.

این خدمات توسط خبره‌ترین افراد فعال در حوزه سئو به شما داده می‌شود. لینک‌سازی داخلی و خارجی از مهم‌ترین کارها برای دریافت ورودی و ایمپرشن روی سایت است. اگر از لینک‌سازی‌های داخلی و خارجی نتیجه نگرفتید (که با یک استراتژی سئوی مناسب غیرقابل‌دسترسی نیست)، وقت آن است که به سراغ خرید بک لینک دائمی بروید. با استفاده از مشاوره خرید بک لینک و رپورتاژ ارزان و قوی، شما می‌توانید بهبود سئو و رتبه وبسایت خود را بهبود دهید و در نتیجه، ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید. با افزایش تعداد بازدیدکنندگان وبسایت شما، فرصت‌های کسب و کار شما نیز بالاتر خواهد رفت و در نتیجه، موفقیت شما در دنیای آنلاین نیز افزایش خواهد یافت.

رسیدن به چنین جایگاه و اعتباری، قطعاً به تلاش و کار مداوم و درجه یک نیاز دارد. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد. با توجه به این مثال، گمان نمی رود دیگر تردیدی درباره خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت وجود داشته باشد. این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید. جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!!

  • این پروژه شاهد رشد در کلیک به میزان بیش از ۷ هزار بوده است و ایمپرشن نیز از ۱۸.۲K به ۱۲۲K رشد داشته است.
  • خرید بک لینک از سایت های معتبر موجب بالا رفتن اعتبار و پیج رنک سایت خواهد شد.
  • همچنین می‌ توانید از ثبت سفارش تولید محتوا در این مجموعه نیز استفاده کرده و انواع تولید محتوای گرافیکی و متنی را از این مجموعه دریافت کنید.
  • این پذیرش حتی از سوی گوگل نیز قابل‌قبول بوده، به صورتی که وب‌سایت‌های خبری سایتهای مورد تأییدی برای دریافت بک لینک برای هر سایتی شناخته می‌شوند.
  • چهار نمونه از سایت های خبری مجله ای اختصاصی جهت ایجاد بک لینک های رپورتاژی رو در ادامه ملاحظه می کنید (تعداد کل این منابع 50 سایت بوده و لیست زیر صرفاً برای بررسی نمونه بک لینک هست).
  • متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است.

می توانید مواردی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما همخوانی داشته و از طریق ایمیل از جمله اعتبارنامه خود به آنها پاسخ دهید. برای شروع ، به سادگی در HARO مشترک شوید (به خبرنگار دیگری کمک کنید). این یک سرویس رایگان است که منابع متخصص (مانند خود شما) را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران که به دنبال همکاران هستند ، متصل می کند. برای مشاهده نمونه ای از دنیای واقعی شرکتی که از این قوانین لینک دهی برای رسیدن به بالای صفحات جستجو استفاده کرده است ، مطالعه موردی ویدئویی ما را در مورد Glassdoor بررسی کنید.

انتخاب میزبان به خودی خود یک مسئله تخصصی است و به اندازه دیگر مراحل کمپین لینکسازی پیچیدگی دارد. بررسی نکات مهم انتخاب میزبان مانند spam score ، آتوریتی واقعی صفحات، میزان فعالیت میزبان در حوزه شما، قوانین و ضوابط سایت میزبان و ده ها معیار دیگر می‌تواند ضامن موفقیت شما در کمپین رپورتاژ پیش رویتان باشد. بک لینک های میکس شامل وب۲، پروفایل، دایرکتوری، فالو، نوفالو و …میکس بودن بک لینک ها به طبیعی تر جلوه دادن آنها کمک به سزایی خواهد کرد.پس خیالتان از جریمه شدن راحت باشد. بررسی های مختلفی از این واقعیت حکایت دارد که میزان بازگشت رتبه با استفاده از ابزار disavow در بهترین حالت ها در حدود 80 درصد است. برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند. یعنی یک هفته پس از disavow کردن بک لینک ها، نمودار دوباره به حالت قبلی (البته قدی پایین تر باز می گردد.) یادتان نرود که این تنها یک آزمایش بود.

در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن رپورتاژ یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 8 سایت خارجی با اتوریتی بالا قرار می دهیم. در این سرویس می توانید تا 50 لینک را جهت بک لینک سازی مرحله دوم ارائه نمایید. لینک بگیر سفارش بک لینک را هم از قبل نمیشناسم و بعد از جستجو کلمات مختلف در نتایج گوگل پیداش کردم. همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند.

برخی از ابزارهای رایگان شما را از طریق پردازش زبان طبیعی (NLP) راهنمایی می کنند که به حذف و یافتن شباهت های معنایی بین کلمات کلیدی کمک می کند. هیچ مشکلی برای شروع از آنجا وجود ندارد، اما آنها به ناچار محدود هستند. از جمله داده‌های روی صفحه و لینک‌ها به ویژه خرید بک لینک و برای ارائه …

همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که بک لینک شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است. پکیج های بک لینک ارائه شده ما با وجود قیمت مناسب، دارای کیفیت بالایی می باشد و این بک لینک ها با صرف زمان زیادی در اختیار شما قرار گرفته اند. بسیاری نیز با کلیک بر روی بک لینک‌های خود سعی می‌کنند، آن‌ها را سودمند جلوه دهند.

اگر اصول سئو و جدیدترین تغییرات الگوریتم های گوگل برای لینک بیلدینگ در نظر گرفته نشود، سایت شما جریمه خواهد شد. در یک دسته بندی، بک لینک را به دو گروه بک لینک های فالو follow (یا دوفالو do follow) و نو فالو no follow تقسیم بندی می کنند. توجه کنید، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو، نوفالو و سوشال سیگنال امری است که بسیاری از وبمسترها آن را رعایت نمی کنند . کلیه بک لینک ها پس از ثبت، توسط ایندکسر بسیار قوی به گوگل شناسانده خواهند شد. جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند. پاسخ این سوال، در حقیقت یک مسئله کاملا اقتصادی است که باید با دید سرمایه گذاری به آن پاسخ داد.

لینک سازی باعث می شود تا مردم از سایت ها و شبکه های اجتماعی به سمت وبسایت شما هدایت شوند. امروزه در بسیاری از وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و … از لینک ها استفاده می کنند. از زمان تحویل گزارش سرویس های شما، بین یک هفته تا ۲ ماه نتیجه ارتقای رتبه کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو را خواهید دید و از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما