خرید بک لینک خرید انواع بک لینک حرفه ای از سایت های معتبر

Read more about his response here.

این پکیج ها با خرید بک لینک انبوه برای سایت تفاوت دارند و به صورت تدریجی و در طی یک زمان مشخص اجرا می شوند و جزو قوی ترین پکیج های لینک سازی به شمار می روند و یک استراتژی مشخص و بهینه برای اجرای لینک سازی پیاده سازی می شود. در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. برای خرید بک لینک با کیفیت باید تمام موارد ذکر شده را در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که خرید بک لینک سایت باید از یک مجموعه معتبر و کاربلد در این حیطه انجام شود.

مواردی که در بالا عنوان کردیم برخی از ویژگی هایی است که به شما این اطمینان را میدهد با خیالی آسوده اقدام به خرید بک لینک نمایید. پس از خرید بک لینک ما راهنمایی های لازم را برای شما ارائه خواهیم داد و در انتشار بک لینک ها با رعایت کامل مورادی که منجر به جریمه گوگل نشود انجام خواهد شد. پس باید شما هم اگر میخواهید رتبه خوبی کسب کنید یا به صفحه اول گوگل برسید و یا به نتایج بالای گوگل برسید باید به تعداد قابل توجهی برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید. ببینید در بعضی از شرایط، بک لینک های موقتی به سئو سایت کمک میکند. اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند.

این بک لینک ها در صفحات پروفایل کاربری ایجاد می شن و بنابراین ایجادشون باید مطابق با یک استراتژی مشخص انجام بشه. در صورتی که سفارش هر کدام از سرویس های لینک سازی تقویتی، در هر سفارش به تعداد بیش از یک مورد انتخاب بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. در صورتی که سفارش بک لینک رپورتاژی خبری مجله ای، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود. ساخت و مدیریت وبلاگ های ایرانی و لینک سازی در وبلاگ ها زمان بر هست.

اگر شما در حوزه پوشاک فعالیت می کنید، بک لینک های شما باید با موضوعات انواع پوشاک، جنس، روش های خرید، مدل، طراحی پوشاک و … برای شما ایجاد شوند تا تاثیر مثبتی بر رتبه بندی سایت شما داشته باشند. تناسب و ارتباط موضوعی سایت شما با سایت لینک دهنده باعث جذب مشتریان بالقوه می شود. بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها به دلیل سهل‌انگاری در یک مدت زمان کوتاهی تعداد قابل توجهی بک لینک و رپورتاژ می خرند که این موضوع شک گوگل را بیشتر کرده و باعث می شود لینک سازی طبیعی جلوه ندهد.

سفارش بک لینک

لینک‌هایی که Rel را در تگشان روی follow تنظیم
کرده‌ایم یا اصلا تگ rel ندارند، لینک فالو نام دارند. شما می توانید برای بررسی لینک های دیگران از وبسایت های Ahrefs، SEMrush، Alexa، Moz، Majestic استفاده کنید. این مدت زمان معمولاً پله ای بوده و ممکن است در روزهای اول شاهد هیچ نتیجه قابل توجهی نباشیم. همچنین این مدت زمان به سطح رقابتی موضوع سایت شما و هزینه ای که انجام می دهید بستگی دارد. اگر هنوز هم مفهوم بک لینک برایتان شفاف نشده است، توصیه می‌کنیم مقاله بک لینک چیست با دقت مطالعه کنید و سپس به سراغ ادامه این مقاله بروید. اما به طور کلی بهتر است که بک لینک خارجی ( متن غیر فارسی ) نگیرید، چرا که احتمال اسپم شدن از طرف الگوریتم پنگوئن وجود دارد.

اگرچه زمینه کاری ما در این صفحه بیشتر فروش بکلینک است، اما صادقانه روی این نکته تاکید داریم که هیچ بک لینکی تمام کار نیست! هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است. امروزه اکثر دانشجویان، به دلیل عدم وجود سرمایه اولیه و توانایی سرمایه گذاری، به صورت های فردی یا گروهی اقدام به طراحی یک وب سایت برای خود و یا گروه دانشجویی خود تحت عنوان «استارت آپ» کرده اند.

برای این کار حتما سایت‌هایی را انتخاب کنید که به‌طورتخصصی در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند. برای مثال، اگر شما آژانس هواپیمایی هستید، انتخاب یک مجله تخصصی گردشگری با فعالیت مناسب و ورودی‌های مرتبط برایتان کاربرد خواهد داشت. با توجه به اهمیت این موضوع، وب پویا با بررسی های اصولی روی تمامی وب سایت ها برای گرفتن بک لینک اقدام می کند. تیم سئو وب پویا برای جلوگیری از ضرر کاربران خود، وب سایت ها را از نظر اتوریتی و اعتبار بررسی کرده و در نهایت با توجه به نیاز سایت، بک لینک می گیرد. شما می توانید با خرید بک لینک متنی یا بنر، خرید رپورتاژ آگهی در رسانه های مرتبط، ساخت حساب در توئیتر، فیسبوک و …، ساخت پروفایل در سایت و فروم های معتبر و کامنت گذاری در سایت های مرتبط، بک لینک موردنظر خود را به دست آورید. مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود.

رپورتاژ در واقع نوعی خرید بک لینک دائمی است که اصولا از سایت های خبری یا سایت های مرجع گرفته می شود. رپورتاژ برای بهبود رتبه هر سایت لازم است اما به تنهایی کافی نیست. اگر می خواهید در زمینه گرفتن بک لینک اقدام کنید، علاوه بر رپورتاژ، بک لینک هم بخرید. اکنون همه کسب و کارها تلاش می‌کنند نظر مخاطبان را به خود جلب و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند.

اکنون که می دانید خرید بک لینک لزوماً روش بدی نیست، ممکن است بخواهید بدانید هزینه این لینک ها چقدر است. همانطور که در بالا ذکر شد، صاحبان وب سایت برای ساخت بک لینک هزینه دریافت می کنند زیرا می دانند که این لینک ها چقدر برای مشاغلی مانند شما ارزشمند هستند. همچنین قرار دادن لینک در وب سایت به زمان و تلاش نیاز دارد، درآمد وبلاگ نویسان قالبا از همین طریق است. در صورت سفارش پکیج‌های لینک سازی لایه‌ای و خرید بک لینک، لینکی برای مشتری ارسال می‌شود که به‌صورت روزانه می‌تواند رتبه کلمات‌کلیدی داخل پروژه را بررسی کند. خدمات خرید بک لینک قوی تضمینی و باکیفیت دائمی، انبوه، هرمی، فالو، واقعی، طبیعی، لایه ای و … با تضمین %۱۰۰ عدم پنالتی گوگل
قوی ترین پکیج‌های خرید بک لینک را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. خرید بکلینک با روشی که سایت بسپار، با در نظر گرفتن اصول و قوائد مد نظر گوگل به شما توصیه می کند، می تواند موجب گرفتن بک لینک های طبیعی و دائمی از سایت های مرتبط و مورد نظر شما باشد.

رسیدن به چنین جایگاه و اعتباری، قطعاً به تلاش و کار مداوم و درجه یک نیاز دارد. براساس تکنیک های سئو، بک لینک ها واحد محبوبیت سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای مثبت برای سایت ها در نظر می گیرد. گوگل از بک لینک ها استفاده می کند و به آنها امتیاز میدهد تا از طریق امتیاز آنها و فاکتورهای بسیار دیگری توانایی پاسخگویی به درخواستهای (سرچ) کاربران را داشته باشند.

مهمترین مزیت خرید بک لینک این است که در وقت شما صرفه جویی می شود و شما می توانید از این زمان، برای حل کردن سایر مسائل مربوط به وب سایت خود استفاده کنید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، استفاده از بک لینک های اشتباه و بی کیفیت به وب سایت شما آسیب می رساند. سپردن این کار به متخصصان، وب سایت شما را از آسیب های احتمالی دور نگه می دارد. کارشناسان ما با استفاده از ابزارهای قدرتمند تحلیل رقبای شما را انجام داده و لینک سازی خواهند کرد.

سفارش بک لینک

از آنجا که مجله آنلاین محبوب است، بسیاری از سایت‌های دیگر به مقاله وی لینک می‌دهند. این امر اعتبار مجله آنلاین را افزایش می‌دهد و مقاله شما نیز از یک سایت معتبر بک‌لینک ارزشمندی دریافت می‌کند. لینک های لایه اول در لابه‌لای محتواهای اختصاصی‌ای هستند که توسط متخصص تولید محتوا ایجاد می‌شوند.

سفارش بک لینک

معمولا باعث افزایش سرعت ایندکس سایت شده و اعتماد گوگل را نیز جلب می کنند. همچنین، اگر از این بک لینک ها به عنوان بک لینک لایه دوم استفاده شود، تاثیر آن ها بیشتر خواهد بود. خرید این بک لینک دائمی به تمام سایت ها، اعم از قدیمی و جدید، رتبه دار و بدون رتبه، توصیه می شود.

اگر آنها ببینند که وب سایت و نام برند شما در طول یک مقاله بارها و بارها ذکر شده است، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن آن ها با موضوع مقاله مرتبط می شود. این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است. سن دامنه بک لینک های سایت شما بر سئو سایت شما و مقداری که Google آن ها را قرار می دهد، تأثیر دارد. دامنه های قدیمی تر می توانند از دامنه های جدید قدرتمندتر باشند، زیرا گوگل آنها را قابل اعتمادتر می داند. بنابراین بک لینک هایی با دامنه های قدیمی تر به شما در رتبه بندی، بیشتر از سایت های جدید کمک می کند.

اصل اساسی این الگوریتم این است که یک صفحه وب که بیشتر به توسط بک لینک ها بیشتر به آن اشاره شده معتبرتر و باکیفیت تر است. توجه » برای بررسی دامین اتوریتی و اسپم اسکور وب سایت هایی که به شما اجازه درج بک لینک را می دهند می توانید به وب سایت moz.com مراجعه نمایید. در پایان اگر در خصوص استفاده از بک لینک های دانشگاهی مشکلی داشتید می توانید از بخش مشاوره سئو از رویال سایت استفاده کنید و همکاران ما شما را در اجرای بهتر فرایند لینک سازی خارجی راهنمایی خواهند کرد. برچسب Nofollow به موتورهای جستجو می‌گوید که این لینک را نادیده بگیرند. بنابراین، به‌طور معمول این لینک‌ها در بهبود رتبه جستجوی شما مفید نیستند.

ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم. در کنار این ارزش‌آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب ایران را همان‌طور که از نام‌ش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی‌شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش‌آفرین افزایش دهیم. تکنیک های کلاه خاکستری در واقع همان تکنیک های کلاه سیاه هستند ولی در اجرای آنها مواردی را رعایت میکنیم تا گوگل متوجه هدف ما و غیر واقعی بودن لینک ها نشود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به سری مقالات سئو کلاه سیاه مراجعه کنید. اجازه بدهید با یک مثال در دنیای واقعی بک لینک را برایتان توضیح دهیم.

بایستی خاطرنشان کنیم که موتور جستجوی گوگل، قادر به تشخیص هر نوع الگوریتم و الگویی می باشد. مثلا در ماه دهم یک بخشنامه صادر شود که فروش اینترنتی عطر بایستی به آن نظارت گردد و مالیات برایش بسته شود طوری که دیگر آنچنان سودی نخواهد داشت. یا این که چند رقیب قوی به صورت حرفه ای در زمینه فروش عطر به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنند. آن وقت است که آقای الف برای رسیدن به همان رتبه بایستی بیشتر از جیب خود مایه بگذارد.

سفارش بک لینک

مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد. چیزی که اخیرا حذف شد، تولبار پیج رنک گوگل بود که هیچ گونه اهمیتی هم نداشت. به زبان ساده گوگل هنوز از پیج رنک استفاده می کند اما دیگر مثل گذاشته عدد آن را برای هر سایت آن را به صورت علنی اعلام نمی کند. به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است. بک لینک به گوگل نشان می دهد که یک وبسایت چقدر ارزشمند بوده و در فضای وب دارای اعتبار است و به این ترتیب موتور جست و جوی گوگل برای تعیین جایگاه یک سایت در گوگل به بررسی بک لینک های سایت می پردازد.

Web2 ها یکی از امن ترین روش های بک لینک سازی می باشند ک تاثیر قابل قبولی در افزایش رتبه سایت می گذارند. بطور کلی، سئو و بهینه سازی یک سایت برای موتورهــای
جستوجو به دو عامل اصلی بهینه سازی صفحـات ســایــت
و بهینه سازی دامین تقسیم می شوند. گوگل نیز برای ارزش گذاری ، بک لینک صفحات سـایـت هـا
را فاکتور پیج رنک و جستوجوی لغات قرار داده است.

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است. زیرا این سایت ها متصدی ارتباط با سایت های مقصد هستند و خدمات متنوعی را برای این نوع
تبلیغات که به تبلیغات بنری معروف هستند ارائه می‌دهند. با آپدیت و بروزرسانی الگوریتم پنگوئن استفاده غیر معقول و بیش از حد یک عبارت به عنوان انکرتکست در لیست تخلفات گوگل قرار گرفته است. شما می توانید به سادگی پیش بروید و یک قطعه بهتر و تازه را با داده های مرتبط تر ایجاد کنید. بلاگرها و روزنامه نگاران توسط ایمیل هایی بمباران می شوند که اطلاعاتی را به آنها تحویل می دهند که بیش از حد تبلیغاتی است و به خوانندگان آنها ارزشی ندارد. مطابق هر کمپین تبلیغاتی ، یک پیام کوتاه قانع کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند تا برجسته شوید.

اگر از پکیج‌های «سئو ارزان» استفاده نمایید، پاسخ این سوال خیر است. بک لینک مهم‌ترین بخش در «سئو خارجی» محسوب می‌شود و در صورتی که به صورت اصولی باشد، باعث رسیدن به نتایج مطلوب می‌گردد و رتبه کلمات کلیدی را در گوگل ارتقا خواهد داد. توجه کنید که اگر بک لینک ها نامناسب باشند و یا به طرز نادرستی درج شوند، امکان جریمه گوگل وجود دارد بنابراین خرید بک لینک را از شرکت های معتبر انجام دهید. خرید بک لینک خارجی باعث افزایش ارزش صفحه (pa)، ارزش دامنه (da)، بهبود رتبه کلمات و افزایش قدرت کلی وبسایت می‌گردد. همچنین می‌توان به صورت هم‌زمان بر روی صفحات مختلف سایت با کلمات کلیدی متفاوت بک لینک ساخت.

بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن. ما در نشونت از سرویس های ویکی (wiki article) برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید. بک لینک های پروفایلی دستی اغلب در لایه اصلی و مستقیم به سایت شما لینک میدن و شامل سایت های قوی هستند که قدرت و آتوریتی دامنه بالایی دارند. بلکه اعتبار و تراست سایت رو همواره ملاک سنجش آتوریتی در نظر می گیریم که به نوعی یک معیار نسبی محسوب میشه و به سادگی قابل سنجش نیست. بک لینک های پروفایلی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن.

ایجاد محتوای اسپین شده و یونیک، یکی از تکنیک های قدرتمندیست که تیم سئوسل از این تکنیک ها نیز در پروسه های لینک سازی استفاده می نمایند. امیدوارم حالا با دیدی بازتر و رعایت فاکتورهای جدی در خرید لینک برای سایت خود بک لینک تهیه کنید. در زیر لیستی از برترین بک لینک‌های دائمی برای خرید را مشاهده می‌کنید که می‌توانید همین حالا سفارش دهید. این سایت‌ها نیز سایت‌های مخربی هستند که برای گوگل کاملاً شناخته شده‌اند و گوگل دقیقاً می‌داند هدف این سایت‌های فروش بک لینک و کسانی هم که در این سایت‌های لینک قرار می‌دهند به دنبال سئو کلاه سیاه هستند.

سفارش بک لینک

تمامی بک لینک های زیر بصورت دائمی بوده و بعد از اتمام به مشتری تحویل داده میشود. بستری برای رشد کسب و کارها به همراه تیم متخصص، ایده پرداز و پراشتیاق همراه همیشگی شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای بالا بردن برندتان و بخشیدن انرژی دوباره به کسب و کارتان با آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان همراه باشید. همان طور که می دانیم چندین سایت ویکی ایرانی و خارجی مانند ویکی پدیا و یا wiki how وجود دارد که همگی دارای DA و PA بالایی هستند و لینک دهی به سایت ما می تواند ارزش خوبی را انتقال دهد.

مشاوران ما با بررسی سئو داخلی وبسایت شما میتوانند در جهت بهینه کردن ساختار و صفحات شما راهکار مناسب را ارائه نمایند و با بررسی رقبا و عبارات کلیدی استراتژی مدون ساخت بک لینک را آماده کنند. این نظر مخاطبان در مورد یکی از ارزان ترین و بی ارزش ترین انواع بک لینک در سطح وب فارسی است. در واقع این فروشنده بک لینکی میفروشد که آسیب به شدت زیادی به سایت میزند. و در نهایت به عنوان آخرین وب سایت فروش بک لینک، به رایامارکتینگ اشاره میکنم. برند رایامارکتینگ اغلب به دلیل ارائه خدمات تولید محتوا شناخته میشود.

با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است. در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد. ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است ، اما گوگل برای اندازه گیری آن یک روش اساسی دارد و آن چیزی نیست جز بک لینک و بک لینک را میتوانید از طریق خرید بک لینک به دست آوردید.

ما بهترین تجربه خرید بک لینک ارزان و تخصصی را برای شما به ارمغان می آوریم. پس از خرید این پکیج می توانید تمام صفحات سایت، کلمات کلیدی، و محتواهایی که می خواهید به آن ها بک لینک بدهید را برای ما ارسال کنید اما توصیه می کنیم برای اثر گذاری بالاتر و مشاهده نتیجه بهتر، به تعداد بسیار کمی از صفحات لینک بدهید. از آن جایی که سایت Wikipedia متمرکز بر موضوع خاصی نمی باشد، می توان از آن برای بک لینک سازی در تمام حوزه ها استفاده کرد، اما تاثیر آن بر سایت هایی که تازه تاسیس نیستند بیشتر است. بک لینک های ویکی پس از گسترش و افزایش محبوبیت سایت ویکی پدیا به وجود آمده و مورد استقبال زیادی قرار گرفتند، چرا که با رعایت اصول ویکی نویسی، هر کاربری می تواند در این سایت ها محتوا درج کرده  یا محتواهای قبلی را ادیت نماید. خرید بک لینک Wiki معمولا در جهت افزایش تنوع بک لینک سایت ها استفاده شده و نباید تمام بک لینک های سایت را پوشش دهند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما