حقایقی جدید در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش شناسایی 4 مظنون و دستگیری 2 نفر


آفتاب نیوز :

سردار سعید منتظرالمهدی درباره وضعیت اخیر رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش که شب گذشته در محل سکونتشان در محله کرج رخ داد، گفت.

وی ادامه داد: نتایج آخرین تحقیقات بازپرس حاکی از آن است که مدارک جدیدی در این پرونده به دست آمده از جمله اینکه 4 مظنون شناسایی و از این میان دو نفر از متهمان دستگیر و دو نفر دیگر در بازداشت به سر می برند. چند ساعت .. خواهند شد.

سخنگوی فراجا ادامه داد: تعیین اکیپ های ویژه و حضور رئیس پلیس آگاهی فراجا به همراه زبده ترین بازپرسان برای افشای قتل از همان ساعات اولیه وقوع حادثه گواه بر اهمیت افشای آن است. . این یک حادثه ناگوار است

بررسی صحنه قتل در منزل مهرژوی به پایان رسید

منظور المهدی با بیان اینکه تمامی اطلاعات و مدارک موجود در محل جنایت توسط بازپرسان ویژه برای افشای قتل جمع آوری شد، گفت: بررسی صحنه جنایت ساعاتی پیش به پایان رسید و کارآگاهان در حال بررسی ادله و شواهد هستند.

وی در خصوص بررسی دوربین های محل قتل نیز اظهار داشت: متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربینی وجود نداشت. دوربین های ورودی شهرک نیز کار نمی کردند و البته این خرابی مربوط به یکی دو روز گذشته نیست و دوربین ها چندان فعال نبودند. اما سایر دوربین های سطح شهر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت و اطلاعات موجود در آنها منتشر شد.

رد قاتلان بر اساس خون داریوش مهرژوی و همسرش

سخنگوی فرجا با اشاره به استفاده از سگ های کشنده خاص در این پرونده گفت: در مسیر فرار از دست متهم رد خون مقتولین کشف شد.

منترز المهدی با بیان اینکه بیش از 4 هزار خط تلفن رصد شد، گفت: عملیات پلیس با جدیت در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریعتر قاتلان شناسایی شوند.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیدا محمدی فر شب گذشته در آپارتمان خود در کرج توسط افراد ناشناس کشته شدند. مرحوم مهرجویی در سال 1318 متولد شد و آثار «گاو»، «آقای خلوف»، «پستچی»، «دیره مینو»، «هامون»، «خونم»، «لیلا»، «سارا»، «پری» را خلق کرد. ، «درخت»، «اجاره نشین ها»، «مهمان مادر»، «نارنجپوش»، «سنتوری»، «آسمان محبوب»، «ارواح» و «لمینور» از جمله کارگردانانی بودند که سبک سینمای ایران را دارند.

مرحوم مهرجویی برای آثارش ده ها جایزه ملی و بین المللی کسب کرد و بسیاری او را مروج «موج نو» در سینمای ایران می دانند.

وحیده محمدی فر نیز متولد 1347 بود و در زمینه فیلمنامه نویسی، بازیگری، طراحی لباس و … فعالیت داشت.

پس از کشته شدن این کارگردان مشهور کشورمان و همسرش، جمع کثیری از بازیگران و سینماگران کشورمان با ابراز تأسف و تأسف خواستار رسیدگی فوری به این پرونده شدند.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما