ما جدا هستیم و زیاد روی پرسپولیس حساس نیستیم! روز جدید

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال بندرانزلی مقابل پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: قبل از اینکه در مورد این دیدار صحبت کنم، درگذشت آقا را به همه از جمله خانواده ایشان تسلیت می گویم. حیدر. یکی از طرفداران ما از خداوند برای مادرش صبر مسئلت دارم. بازی با پرسپولیس مثل همه دیدارها سه امتیازی است و ما آنقدر حساس نیستیم. تنها خوبی این بازی انگیزه بازیکنان است و نیازی نیست در مورد مسائل انگیزشی با آنها صحبت کنیم.

وی افزود: بازیکنان ملوان سخت کار می کنند و تمرین می کنند. آنها قبول کردند که از صمیم قلب برای شادی هواداران بجنگند و برای پیروزی بازی کنند. ما و همه بازیکنان فقط برای برد بازی می کنیم. امیدوارم اشتباه نکنیم و روز خوبی داشته باشیم. وحید کاظمی داور مسابقه که یکی از داوران باکیفیت فوتبال ماست روز خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا اظهار کرد: خدا را شکر فوتبالیست محروم نداریم. دو مصدومیت جزئی داریم که امیدواریم تا فردا برطرف شود.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا از قضاوت بازی با پرسپولیس نگران است، گفت: داوران ما قشر مظلومی در این فوتبال هستند و هر اتفاقی بیفتد به داوری اعتراض می کنند. همه این مشکلات به دلیل نبود سیستم کمک داور ویدیویی VAR است و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود. حیف که در کشور ما که این همه استعداد وجود دارد، سیستم VAR معرفی نشده و فقط برای بازی های آسیایی می توانیم از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: وقتی بتوانیم از VAR برای بازی های آسیایی استفاده کنیم، مطمئنا برای بازی های داخلی هم می توانیم این کار را انجام دهیم. آنها می توانند کار را برای باشگاه ها برای داشتن این سیستم سخت کنند. من می دانم که همه باشگاه های لیگ برتری می توانند هزینه های لازم را برای استفاده از سیستم VAR پرداخت کنند تا انصاف حرف اول را در فوتبال ما بزند. کاظمی یکی از داوران خوب ماست و او را به عنوان یک داور با کیفیت می شناسم و امیدوارم فردا روز خوبی را پشت سر بگذارد. اشتباهی ممکن است برای هر شخصی بیفتد اما ای کاش فردا روز بی خطای کاظمی باشد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بلیت فروشی بازی یک ساعته فردا به پایان رسیده است اما می توان مانند دیدارهای گذشته زمین های خالی را در ورزشگاه دید. البته می دانم که مسئولین پیگیر هستند. حتی روز گذشته با آقای دنیامالی (نماینده مردم انزلی در شورای اسلامی) صحبت کردم و گفتم که ورزشگاه بزرگی برای هواداران ملوان ساخته شود، چون ورزشگاه ما (مرحوم سیروس سواتیرون) کوچک است. برای این هواداران، به خصوص که بازسازی ورزشگاه آن را کوچکتر می کند.. بلیط ها در عرض یک ساعت فروخته شد و باید از هواداران ما که علاقه مند به تماشای بازی تیم خود هستند تشکر کنم. برای هوادارانی که پیام می دهند و می گویند ما نمی توانیم به ورزشگاه بیاییم و کاری از دستمان بر نمی آید ناراحت هستم. امیدوارم مسئولان به فکر ساخت ورزشگاهی برای بزرگداشت این هوادار باشند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما