اخلاق اربعینی راه حل مسائل کشور است

پرویز فتاح رئیس بنیاد مصطفان در همایش تجلیل از رهروان نمونه کشور که یکشنبه 18 مهرماه در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینا برگزار شد، با بیان اینکه صاحب اربعین امام است، گفت: حسین (علیه السلام) فرمود: همه کارها با محبت اهل بیت(ع) تمام می شود، ادامه دارد و هر چه از معارف اربعین بگوییم کافی نیست.

فتاح افزود: نقش بی بدیل اربعین حسینی در نظام اسلامی و منطقه باید نوشته شود و این راهپیمایی خارج از تصور ماست.

رئیس بنیاد مصطففان با بیان اینکه زیبایی اخلاقی شگفت انگیزی در «اربعین» حسینی وجود دارد، تاکید کرد: باید اخلاق اربعین را پیدا کنیم و با این اخلاق، قطعاً امور کشور بهبود می یابد. اخلاق اربعيني همه چيز را جلو مي برد.

وی با بیان اینکه هر دستگاهی باید در چارچوب نقش خود به خوبی کار کند افزود: سعی کردیم در چارچوب کار کنیم. بنیاد مصطفیفان شش موکب در نقاط مهم اربعین حسینی برپا کرد و به زائران عزیز خدمت رسانی کرد.

فتاحی با بیان اینکه نیروهای ما در راهپیمایی داوطلب بودند، تاکید کرد: کمک مستقیم داشتیم و برای اربعین حسینی در عراق آب فرستادیم.

رئیس هیئت مدیره بنیاد مصطففان به خدمات دیگر زائران اربعین حسینی اشاره کرد و یادآور شد: در چذابه آشپزخانه دائمی داشتیم و به زائران اربعین خدمات رسانی می کردیم. کار را مردم انجام می دهند، ما هم مردمی هستیم و هر وقت لازم باشد راهپیمایی را به مردم واگذار می کنیم.

وی با بیان اینکه ثمرات و برکات اربعین در سراسر کشور دیده می شود، خاطرنشان کرد: ما خادم مردم هستیم و کار بزرگی برای اربعین حسینی انجام شد و همه راضی بودند. ما خدا را شکر می کنیم و من هم از شما سپاسگزارم.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما