galaxydmbanner

چگونه در 9 قدم‌های ساده در مورد خرید بک لینک دریابیم

با این حال، هیچ ارجاع‌دهنده‌ای مانع از آن می‌شود که گوگل نتواند تشخیص دهد که شما در حال پیوند دادن به سایت‌های دیگران هستید. و دیگر صاحبان وب سایت نمی توانند ببینند که شما چه زمانی به آنها پیوند می دهید. پس باید اصول لینک دهی داخلی را یاد بگیرید و با دقت در سایت خود اجرا کنید. برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید.

برای هر back link می‌تونین برخی از معیارها رو مشاهده کنین؛ مانند شاخص اختیار دامنه، تعداد دامنه‌های پیوند دهنده، نمره هرزنامه و لیستی از پیوندهای برتر! برنامه‌های قیمت گذاری اون از ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومن تا ۱۵ میلیون تومن در ماه هست؛ بسته به این است که چند ویژگی در فعالیت‌های جستجوگر خود داشته باشین. اگرچه پایگاه داده Moz به اندازه Ahrefs نیست، هزینه اشتراک اون علاوه بر Link Explorer چندین ابزار دیگه رو نیز شامل می‌شه که ارزش پرداخت اون رو داره. در حال حاضر هیچ بهانه‌ای برای اتخاذ یه استراتژی ایجاد پیوند وجود نداره. هرگز فراموش نکنین که هدف اونها ایندکس کردن بهترین محتوای وب سایت است تا به راحتی قابل دسترسی باشد. و باید با ایجاد محتوای عالی و اطمینان از دسترسی آسون به اون از بیشتر مکان‌ها، در این دو هدف به اونها کمک کنین.

مراقب وعده‌های لینک سازی باشین که از روش‌های کلاه سیاه استفاده می‌کنن و در نهایت می‌تونن به SEO شما آسیب برسونن. بنابراین بهترین ابزارها، ابزاری هست که اطلاعات زیادی در مورد back link به شما می‌ده که می‌تونین با استفاده از اونها بهترین نتیجه رو در پیوندها ایجاد کنین. تعجب کردین که چطوری می‌تونین این کار رو انجام بدین؟ خب اول از همه شما باید بدونین که آسون نیست. با در نظر گرفتن این که رقبای شما نیز همین کار رو می‌کنن؛ باید فرصت‌های سخت پیدا کنین.

لینک های شکسته یا (Broken Links) لینک هایی هستند که قبلاً ثبت شده اند و در حال حاضر به هر دلیلی در دسترس نیستند. یعنی وقتی کاربر یا گوگل آن لینک ها را دنبال می کنند، با خطا مواجه می شوند. وجود لینک های شکسته در محتوا هم باعث تضعیف تجربه کاربر و ایجاد احساس منفی در مخاطب می شود و هم اثر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت. هر چند وقت یک بار، با استفاده از ابزارهای بررسی لینک های شکسته، سعی کنید این لینک ها را از سایت خود حذف کنید. شما با ارجاع دادن به مطالب دیگر خود در یک صفحه ارزش صفحات داخلی سایت خود را افزایش می‌دهید و به قول بازاریان از این جیب به آن جیب انجام می‌دهید. با این کار اعتبار هر یک از صفحات خود را بالا برده و تا آنجا که می‌توانید به کاربران خود اطلاعات لازم خواهید داد.

  • این شما هستید که با استفاده از یک تیم مجرب میتوانید بزرگترین لطف را به سایت و کسب و کار اینترنتی تان بکنید.
  • طبق چیزی که در تصویر مشاهده میکنید، قیمت بک لینک های فروشی این سایت از 8 هزار تومان آغاز شده و تا 1.200 هزار تومان هم ادامه دارد.
  • این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است.
  • متن میزبان لینک که با نام انکرتکست نیز شناخته می‌شود ، متنی است که قابلیت کلیک روی آن وجود دارد و همانند پلی عمل می‌کند که کاربر را به سایت دیگری منتقل می‌کند.متن میزبان پیوند اغلب به صورت برجسته و با رنگ آبی شناخته می‌شود.
  • لینک انبوه یا همان بک ‌لینک‌های اسپمی، لینک‌هایی هستند که به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا ساخته می‌شوند و تعداد آن‌ها معمولا بیشتر از 1000 عدد در یک یا دو روز است.

اما برای بهبود رتبه سایت در گوگل، بک لینک‌ ها باید از منابع معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما باشند. بک لینک های با کیفیت آن هایی هستند که از وب‌سایت‌ های معروف و معتبر به سایت شما اشاره می‌ کنند و به شما اعتبار می‌بخشند و موجب افزایش اعتماد موتور جستجوی گوگل به سایت شما می‌ شوند. همچنین، تعداد بک لینک‌ها نیز مهم است، اما کیفیت بر کیفیت در این زمینه اولویت دارد. به عنوان مثال، یک لینک از یک وب‌ سایت معتبر می‌ تواند ارزش بیشتری داشته باشد تا عدد بیشماری از لینک‌ های غیرمعتبر. بنابراین، استراتژی به دست آوردن بک لینک‌ ها باید به دقت برنامه‌ ریزی شود. اگر بتوانید برای سایت خود محتوای حرفه ای و باکیفیت بسازید و با اشتراک گذاری آن ها برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید، دیگر نیازی نیست نگران تغییرات الگوریتم گوگل باشید.

با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است.

جدید ترین روش های سئو سایت مطابق با بروزرسانی الگوریتم گوگل

مزیت بهبود رتبه در گوگل به نسبت سایر تبلغات این است که مشتریانی که به دنبال خدمات شما هستند مخاطب شما هستند نه کسانی که نیازی به محصولات شما ندارند. خرید بک لینک به شما کمک می کند که کسانی که در گوگل دنبال خدمات شما می گردند را به سایت خود هدایت کنید. اما اگر رقبا شما تعداد بالایی بک لینک با کیفیت داشته باشند، تاثیر گزاری چند عدد رپورتاژ (هرچند با کیفیت) مقداری بعید خواهد بود. طبیعی رفتار کنید و بدانید که لینک سازی خارجی کاری زمان بر است و در هر صورت چند ماه باید تحمل کنید تا نتیجه مطلوب را بگیرید. با توجه به اینکه انکرتکست ها انواع مختلفی دارند، استفاده مناسب از انواع آن نیز موجب طبیعی تر شدن لینک سازی یا خرید بک لینک توسط شما خواهد شد. در این سایت با ثبت آگهی و یا خرید رپورتاژ دائمی و یا پست مهمان میتوانید بک لینک سازی انجام بدهید.

خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن. عموما بک لینک های رپورتاژی و دانشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و بعد از آن می توان به نوع فروم و پروفایلی اشاره نمود. یکی از بهترین و قوی ترین بک لینک ها، بک لینک های دانشگاهی یا edu هستند.

این کار با قرار دادن یک لینک بر روی یک عبارت در میان متن انجام می‌گیرد و برای هدایت کاربر به مطالبی که پیش نیاز محتوای کنونی است، بسیار کاربردی خواهد بود. هر چه تعداد و کیفیت لینک به سایت شما در سایر سایت ها بیشتر باشد، سایت شما در نگاه گوگل اهمیت بیشتری پیدا کرده و در نتایج جستجویش بیشتر و بالاتر به جستجو کنندگان نشان داده می شود. سعی کنید گول ارزانی را نخورده و از یک سایت معتبر و مطمئن اقدام به خریدبک لینک نمایید. بک لینک های خود را هر 6 ماه یک بار چک کرده و از پاک نشدن آن ها اطمینان حاصل نمایید. افرادی که سایت های تازه تاسیس دارند بهتر است که به صورت ناگهانی و با حجم بالا اقدام به خرید بک لینک نکنند، چرا که علاوه بر نداشتن هیچ سودی برای سایت، می تواند باعث پنالتی شدن آن نیز بشود.

به یاد داشته باشید که موثرترین و پایدارترین روش در لینکسازی، دریافت بک لینک های دائمی و طبیعی‌ است. موتورهای جستجو همچون گوگل، ارتباط بین سایت‌های مختلف را از طریق لینک‌های بین‌شان متوجه می‌شوند. گوگل با توجه به اعتبار سایت مبدا، امتیاز و نمره‌ای به سایت مقصد اختصاص می‌دهد. حال خرید بک لینک حرفه ای چگونه است؟ در پایان، باید این مسئله را جمع بندی کنیم که شاید در طول مقاله بصورت جسته گریخته آن را بیان کرده ایم اما شاید شرح آن مغفول مانده باشد.

این اتفاق زمانی می‌افتد که کامنت یک کاربر زیر پست شما خود می‌تواند به جذب کاربر در صفحه شما کمک کند یا زمانی که در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مربوط به محتوای شما پستی منتشر می‌شود. این نوع لینک سازی داخلی اخیراً بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفته و حتی در کمپین‌های بزرگ و جهانی بازاریابی نیز از آن استفاده می‌شود. اگر با تکنیک های بهینه سازی وب سایت آشنایی داشته باشید، حتماً تا به حال اصطلاحاتی مانند «لینک داخلی» و «لینک خارجی» را شنیده اید. لینک داخلی به لینکی گفته می شود که یک صفحه از وبسایت شما را به صفحه دیگری از صفحات سایت خودتان ارجاع می دهد.

  • بک لینک یا بطور کلی لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین فاکتور های سئو سایت است.
  • این تجزیه و تحلیل شامل مواردی مانند سرعت بارگذاری صفحات، کلمات کلیدی مورد استفاده، ساختار URL، ساختار صفحات و مشکلات فنی دیگر است.
  • بنابراین می توان نتیجه گرفت که اگر پست های جدید خود را در صفحه اصلی قرار دهید اعتبار بیشتری دریافت می کنند.

در نهایت، بک لینک‌ها به عنوان یک فاکتور کلیدی در بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما نقش مهمی دارند. خرید بک لینک و افزایش سطح لینک سازی خرید بک لینک، با توجه به استراتژی‌های صحیح و قانونی، می‌تواند در بهبود سئو و شناخته شدن بهتر وبسایت شما در نتایج جستجو کمک کند. به همین دلیل، به این نکته توجه کنید و با دنبال کردن روش‌های مناسب خرید بک لینک، سطح لینک سازی وبسایت خود را بالا ببرید.

برای پیوندهای از دست رفته، شما در مورد دلیل از دست دادن مطلع خواهید شد. توجه داشته باشید که  تاثیر بک لینک ها بر سئو سایت یکسان نیست و همیشه به افزایش رتبه وب سایت کمک نمی‌کنند؛ استفاده از بک لینک بی کیفیت باعث افت رتبه سایت می‌شود. اگر به دنبال خرید بک لینک هستید پیشنهاد می‌کنیم با مزیت‌های بک لینک خوب و باکیفیت و همچنین بهترین سایت خرید بک لینک قوی آشنا شوید. از این رو  در این نوشته قصد داریم به مزایای بک لینک قوی و هم چنین معرفی بهترین سایت‌های خرید بک لینک خوب اشاره کنیم.

پیش‌ بینی تغییرات آینده در الگوریتم‌ گوگل و تاثیر آن بر سئو

لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. بهتر است فرایند لینک سازی داخلی را به مانند یک جریان جاری در تمام طول فعالیت خود ببینید و برای انجام همیشگی آن یک استراتژی مدون کنید. این استراتژی می‌تواند با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم و همچنین باید شامل جدولی برای برنامه ریزی زمانی برای ثبت و بهینه سازی مجدد لینک‌ها باشد.

در داخل این ابزار جهانی، مفیدترین ابزارها شبکه، مشکلی رو در کل اینترنت پیگیری می‌کنن و به شما در فعالیت‌های مدیریت لینک سازی کمک می‌کنن. فقط با ابزارهای جادویی که قول میدن به طور خودکار back link در سایت شما ایجاد می‌کنن، تعجب نکنین. رسیدن به چنین جایگاه و اعتباری، قطعاً به تلاش و کار مداوم و درجه یک نیاز دارد. قبل از آنکه پا را فراتر از سفارش بک لینک سایت خود گذاشته و به افزایش بک لینک ها فکر کنید، بهتر است از داخل، وب‌سایت خود را درست کنید. بسیاری از فعالیت‌ها وجود دارد که با آن‌ها می‌توان سئو داخلی را تا حد زیادی ارتقا بخشید و در این بین تجربه کاربری موفق‌تری را نیز برای مخاطبان خود مهیا سازید. بهینه‌سازی صفحات لندینگ، منوها، قالب سایت و رنگ‌بندی نمونه‌ای ازآنچه ذکر نمودیم است.

بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید.

لینک دهی به سایر صفحات به مخاطب نشان می دهد که شما علاوه بر این مقاله، مطالب دیگری نیز برای عرضه دارید. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و صفحاتی را به آن ها معرفی کنید تا با خواندن آن ها پاسخ سوالاتشان را پیدا کنند. با این کار بازدیدکنندگان شما به شکلی عمیق تر با موضوع آشنا شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به گشت و گذار در سایت شما مشغول می شوند. لازم به ذکر است که برای تعداد لینک داخلی در یک صفحه وجود ندارد اما دقت کنید که تمامی صفحاتی که به آنها لینک دهی می کنید باید برای مخاطب مفید باشند. هرگز از موارد نامرتب استفاده نکنید چون اگر بازدیدکنندگان روی لینک شما کلیک نکنند گوگل متوجه می شود که موضوع آن مقاله با محتوای این صفحه نا مرتبط است.

همانطور که چگالی و پراکندگی کلمات کلیدی در محتوا اهمیت دارد، میزان پراکندگی لینک‌ها نیز حائز اهمیت است. سعی کنید چند لینک مختلف را زیر هم قرار ندهید آن‌ها را به صورت پراکنده در تمام محتوا جاری کنید. به‌جز محتواهای همیشه سبز، دیگر محتواها پس از مدتی لینک کمتری می‌گیرند و بازدهی خود را پس از مدتی از دست خواهند داد.

در تریبون می‌توانید انواع بک‌لینک را در سایت‌های گوناگونی خریداری کنید و با کمک مشاوران و تیم پشتیبانی ما بیشترین میزان تاثیرگذاری را دریافت کنید. برای ثبت سفارش و مشاهده سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، کافیست همین حالا وارد پنل تریبون شوید. با توجه به اینکه بک لینک‌ها نشان دهنده اعتبار و قدرت وبسایت شما هستند، باید به کیفیت آن‌ها توجه کنید. بک لینک‌هایی که از سایت‌های با اعتبار و رنک بالا به دست می‌آیند، می‌توانند به صورت قابل ملاحظه‌ای در بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما تأثیرگذار باشند. بنابراین، در خرید بک لینک حتماً به اعتبار و رنک سایت‌های منبع توجه کنید. محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC اصطلاحی است که به مشارکت کاربران در تولید محتوا با عنوان، اعتبار یا کامنت زیر پست شما تولید می‌کنند.

لینک بیلدینگ هنوز یکی از مهم ترین تاکتیک های سئو  برای کسب رتبه در گوگل محسوب می شود. اینکه شما یه پولی به یه سری سایت ها بدید و اون ها هم به شما لینک بدن و از فرداش سایت شما تو نتایج گوگل بالا بیاد، رویایی بیش نیست! اگه کار به همین آسونی بود، شرکت ها و برندهای بزرگ که هزینه های میلیاردی برای سئو انجام میدن، اجازه نفس کشیدن به سایت های کوچیک رو نمیدادن و با خرید لینک بیشتر، رتبه های تاپ رو از آن خودشون می کردن. شما اینجا میتونید نوع بک لینک مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و با رفتن به صفحه اختصاصی اون، پلن های قیمتی هر کدوم از انواع بک لینک رو مشاهده کنید.

یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی Google اقتدار وب سایت در حوزه و صنعت کسب و کار شما و قابلیت اطمینان آن می باشد. برای آزمایش این عوامل، Google از وب سایت های دیگر بازدید می کند و می فهمد که از کدام سایت به سایت شما لینک می دهند. سپس با توجه به ارزیابی دیگر سایت ها، جایگاه شایسته را به سایت شما خواهد داد. یکی از مزایای مهم بک لینک باکیفیت مخصوصا برای سایت‌های تازه تاسیس شده، آگاهی از برند و نام تجاری است.

در نهایت انتهای هرماه گزارشی از روند کارهایی که برنامه ریزی شده بود را به کارفرما ارئه می دهد. پرداخت هزینه ها ممکن است در این روش کمی به تاخیر افتاده و پروژه برنامه ریزی خود را به خوبی پیش نبرد. قیمت پروژه سئو توسط کارفرما تایید شده است و متخصص سئو می تواند برنامه ریزی بهتری برای بودجه بندی سئو داشته باشد. این روش اصلا توصیه نمی‌شود و با توجه به دائمی نبودنش، ممکن است حتی برای شما دردسرساز شود! پس اگر تصمیم به خرید بک لینک بدین صورت دارید، لطفا بیشتر فکر کنید و جوانب کار را کاملا بسنجید.

با این حال، این کاملا به خودتان بستگی دارد که میخواهید یک اشتباه غیر قابل جبران انجام دهید یا اینکه هرگز همچنین چیزی را نمی خواهید. این شما هستید که با استفاده از یک تیم مجرب میتوانید بزرگترین لطف را به سایت و کسب و کار اینترنتی تان بکنید. لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند. این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید.

اما در لینک سازی خارجی ممکن است سایتی دیگر شما را لینک کرده باشد و یا شما یک سایت معتبر را به عنوان منبع خود لینک کنید. لینک کردن دیگر سایت‌های معتبر در محتوای شما نیز مزایایی برای شما خواهد داشت؛ چرا که هم به محتوای شما اعتبار خواهد بخشید و هم به ربات‌های خزنده گوگل خواهد گفت که آنچه شما ایجاد کرده‌اید با کدام صفحات در ارتباط است. اما بیشتر از همه این‌ها لینک سازی داخلی اهمیت دارد و مزایای به مراتب بیشتری را برای سایت شما ایجاد خواهد کرد؛ البته به شرط آن‌که نکات گفته شده در ادامه این مقاله را در انجام این کار رعایت نمایید. اطلاعات ارائه شده توسط Ahrefs نه تنها به شما در فعالیت‌های ایجاد لینک کمک می‌کنه؛ همچنین back link های از دست رفته و back link های جدید رو به سایت شما نشون میده. بنابراین می‌تونین از مدیر وب سایت تشکر کنین یا با یه پیوند متقابل لطف کنین.

معمولا تاثیرات ساخت یک لینک حرفه ای بعد از ۳ ماه ظاهر شده و مشتریانی که خدمات ساخت بک لینک را از ما تهیه کرده اند معمولا کمتر از ۲ ماه هم نتایج فوق العاده ای دریافت کرده اند. بک لینک لایه‌ای یا شبکه وبلاگ خصوصی روشی است که در آن با ساختارهای لایه‌ای و پیچیده روی کلمات کلیدی بسیار سخت و رقابتی بک لینک ساخته می‌شود. یکی از نکات مهم آموزش لینک سازی داخلی، مدیریت تعداد لینک‌های خروجی هر صفحه است.

  • همچنین لینک دادن به یک سایت معتبر و مرتبط شانس شما را برای راه پیدا کردن به صدر نتایج جستجو بیشتر میکند،از آنجایی که با این کار گوگل متوجه میشود شما در زمینه ی فعالیت خود حرفی برای گفتن دارید و به شما اعتماد میکند.
  • بک لینک‌ها نیز باید به صورت متنوع و متناسب با استراتژی سئو وبسایت شما باشند.
  • اما در لینک سازی خارجی ممکن است سایتی دیگر شما را لینک کرده باشد و یا شما یک سایت معتبر را به عنوان منبع خود لینک کنید.
  • This post was gen​erated with the help ​of GSA Conte nt Gener᠎at​or  D᠎emov ersion.

عمدتا مهمترین پارامتر در بی کیفیت یا با کیفیت بودن یک بک لینک را، سایت لینک کننده می دانند. این سایت هر چقدر رتبه ی بالاتری داشته باشد، طبیعتا لینک های موجود در آن با ارزش تر اند. چرا که بر طبق الگوریتم های گوگل، انجام بک لینک مصنوعی کاملا یک جرم سایبری محسوب میشود که سایت خاطی در صورت بروز اشکال و جلب توجه الگوریتم ها و بات های گوگل، با سئو منفی و اسپم شدید گوگل مواجه خواهد شد.

  • شما می‌تونین از قابلیت‌های اساسی اون به صورت رایگان و تا زمانی که بخواید، استفاده کنین.
  • یکی از روش های افزایش بهره وری یک سایت از طریق لینک دهی داخلی این است که از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد.
  • در واقع وقتی لینک صفحه جدیدی در صفحه‌ای پردازش و ایندکس شده قرار می‌گیرد، گوگل به سادگی آن صفحه را پیدا کرده و در ایندکس خود قرار خواهد داد.
  • نماد اعتماد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شما اطمینان می دهد که فعالیت شهر محتوا تحت نظارت نهادهای قانونی است.

خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند. Ahrefs یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های back link در کل جهان رو در اختیار داره. به عنوان مثال، یکی از این ابزارها به نام Link Intersect به شما امکان می‌دهد، سایت‌هایی رو کشف کنین که به رقبای شما پیوند دارن اما به شما ارتباط ندارن.

با افزایش تعداد و کیفیت بک لینک‌ها، سطح لینک سازی وبسایت شما نیز افزایش می‌یابد که این امر موجب بهبود رتبه و شناخته شدن بهتر شما در نتایج جستجو می‌شود. این لینکها تنها با یک کلیک خواننده را به سمت محتوای مورد نظر هدایت میکنند که در این حالت میتوان به رتبههای بالای گوگل دست یافت. اگر شما با سئو و بهینه سازی سایت آشنا باشید حتما در خصوص نقش مهم لینکهای خارجی یا همان بک لینک در سئو سایت آگاه هستید و میدانید این فاکتور مهم و اساسی در سئو میتواند داستان حضور کسب و کار شما را در نتایج گوگل به راحتی تغییر دهد. بررسی کنید که آیا این سایتها در صفحات جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی شما حضور دارند و آیا لینکها به طور معقول و مناسب در محتوای آنها قرار می گیرند. همچنین، به عواملی مانند رتبه دامنه، میزان ترافیک و برتری سئوی آنها توجه کنید.

بنابراین سعی کنید هیچ صفحه‌ای را بعد از ایجاد بدون لینک باقی نگذارید و اگر هم اکنون چنین صفحاتی دارید، حتماً آن‌ها را شناسایی کرده و با استراتژی‌ای درست برای همه آن‌ها لینک سازی داخلی انجام دهید. همانطور که می‌دانیم، با لینک دهی داخلی بخشی از اعتبار صفحه اول به صفحه دوم منتقل می شود، پس اعتبار صفحه اصلی هر سایت نیز بین تمامی لینک های موجود در آن به اشترک گذاشته می شود. پس از آنکه این اعتبار به صفحه زیرین منتقل شد مجددا بین تمامی لینک های داخل آن صفحه تقسیم می شود و این روند به همین ترتیب ادامه پیدا می کند. به این مفهوم، «عصاره لینک» یا «لینک جویس» یا Link Juice یا Link Equity گفته می شود.

با این تفاسیر بسیار مهم است که شما برای خرید بک لینک خود از یک شرکت معتبر استفاده کرده تا علاوه بر باکیفیت بودن وبسایت های مورد نظر تا حد امکان با محتوای شما مرتبط باشند. در چنین شرایطی شما به مشتری حقیقی بیشتری هم دسترسی خواهید داشت و می توانید در ادامه فعالیت های لینک سازی پرقدرت تری را دنبال کنید. بطور کلی بک لینک ها به دو نوع فالو و نوفالو تقسیم بندی می شوند که در نوع فالو وبسایت لینک دهنده اعتبار دامنه شما را به رسمیت شناخته و تایید می کند. سئو سایت تاثیر بسیاری در بهبود رتبه‌بندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو دارد.

وقتی محتوای صفحه ای که بک لینک وجود دارد از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بیشتر از محتوای بی کیفیت تأثیر مثبتی بر رتبه Google سایت شما خواهد داشت. پس همواره سعی کنید به سایت هایی بک لینک دهید که دارای محتوا با کیفیت و بلند هستند. تعداد دامنه های لینک داده شده به سایت شما یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم های Google است. لینک بیلدینگ یا لینک سازی، به فرآیند کلی لینک سازی برای سایت ها میگویند که به دو دسته ی بزرگ لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی تقسیم میشود.

با لینک سازی داخلی سایت می‌توانید مخطبان خود را به سوی محتواهای قدیمی خود سوق داده و شانس لینک گرفتن و ارتقای دوباره آن‌ها را افزایش دهید. چیزی که شاید بسیاری از شما پیشاپیش آن را می‌دانید؛ اما بهتر است با یک تعریف ساده، جامع و یکپارچه به اصل مسئله بپردازیم. در واقع لینک سازی داخلی اتصال هر صفحه از سایت شما به صفحه دیگری از همان سایت است که با هدف انتقال کاربران از صفحه‌ای به صفحه دیگر سایت انجام می‌گیرد و سبب افزایش بازدید صفحه و در نتیجه افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

معمولا لینک های ایجاد شده در بخش لینک های سرچ کنسول گوگل ظاهر می شوند. ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند. اما فراموش نکنید که تمامی بک لینک ها ممکن است در لیست لینک های سرچ کنسول ظاهر نشوند. مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود.

اگر می خواهید از طریق وبسایت، خدمات خود را معرفی کنید و یا محصولتان را به فروش برسانید باید حس اطمینان و اعتماد را در بازدیدکنندگان به وجود آورید. آن ها باید بدانند که کار شما چه مزیت هایی نسبت به رقیبانتان دارد و به چه دلایلی باید شما را انتخاب کنند. یکی از روش های افزایش بهره وری یک سایت از طریق لینک دهی داخلی این است که از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. به این کار «دعوت به اقدام» یا Call to Action گفته می شود که باعث افزایش «نرخ تبدیل» یا Conversion rate می شود. ساختن و بالا آوردن یک سایت در بین هزاران هزار محتوای موجود در اینترنت، یکی از دشوار ترین کار هایی است که میتوان انجام داد.

هدف سئو هدف مند کردن کلمات کلیدی و سوق کاربران به صفحات مورد نظر میباشد که در نهایت باعث بالا رفتن در صفحات موتور های جستوجو گر میشود. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. خرید بک لینک و افزایش سطح لینک سازی خرید بک لینک یکی از روش‌های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما در موتورهای جستجو است. بک لینک‌ها به عنوان پیوندهایی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند و در واقع نشان دهنده اعتبار و قدرت وبسایت شما در نظر گرفته می‌شوند.

بخاطر داشته باشید که گوگل تمامی رفتارهای درون صفحه‌ای را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و ارجاع زیاد به یک صفحه با استقبال پایین می‌تواند حتی به نوعی یک امتیاز منفی نیز محسوب شود. وقتی شما یکی از صفحات خود را به URL جدیدی منتقل می‌کنید، 2 وظیفه عمده بر عهده خواهید داشت. نخست آن‌که لینک‌سازی‌های دیگری که در این صفحه انجام داده‌اید را ویرایش کنید و سپس نشانی این صفحه را در دیگر صفحاتی که از آن‌ها به صفحه ریدایرکت شده ارجاع داده‌اید عوض کنید. اگر این کارها را انجام ندهید، کاربر شما با کلیک بر روی لینک، با خطای 404 مواجه می‌شود و بستن سریع این صفحه توسط کاربر، افزایش نرخ پرش را به همراه خواهد داشت. از آنجایی که اغلب اوقات ریدایرکت 301 (دائمی با تمام امتیازات سئو) انجام می‌گیرد، بنابراین این کار می‌تواند سابقه یک صفحه معتبر را نیز خراب کند. بنابراین نشانی صفحات ریدایرکت شده خود را در صفحاتی که از آن‌ها به این صفحه لینک سازی انجام شده تغییر دهید تا به این مسئله بر نخورید.

انکر تکست یک کلمه یا عبارتی است که کاربران برای مشاهده ی یک URL از آن استفاده می کنند. اگر آنها ببینند که وب سایت و نام برند شما در طول یک مقاله بارها و بارها ذکر شده است، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن آن ها با موضوع مقاله مرتبط می شود. این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است.

البته این در صورتی است که سرعت سایت و سئو تکنیکال سایت شما مشکل چندانی نداشته باشد و متخصص سئو خود بتواند مشکل را برطرف گند؛ وگرنه باز به این هزینه های هزینه خدمات افزایش سرعت سایت و سئو تکنیکال را باید اضافه کرد. این مطلب طولانی شد، سعی میکنم تو یک مطلب دیگه به روش اصولی و البته ضوابط رپورتاژ آگهی بپردازم. اگرچهگوگلنمی تواند صفحه سایت را مانند یک انسان «مشاهده» کند؛ اما آن ها می توانند تفاوت یک صفحه عالی یا فقط پر از تبلیغات و پنجره های بازشو را درک کنند و این در طول رتبه بندی موردتوجه قرار می گیرد. همچنین اگر هنوز به درستی متوجه تفاوت سئو داخلی و خارجی نشده اید پیشنهاد می دهیم مقاله مربوط به سئو داخلی و سئو خارجی چیست و چه تفاوتی با هم دارند را مطالعه فرمایید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما